noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

10 najciekawszych polskich kampanii na sezon wiosna-lato 2018

REKLAMA
noSlotData

Tej wiosny polska moda zdecydowanie rozkwita. Rządzą kreatywne wizje,  triumfują rodzimi fotografowie i styliści. Zarówno młodsze, jak i te znane nam od kilku dekad marki doskonale przekazują swoją wizję i docierają do odbiorców. Przedstawiamy według nas najlepsze kampanie na sezon wiosna-lato 2018.

KAS KRYST

Mat. prasowe

Kampania KAS KRYST jest tą, którą chcemy chwalić się za granicą i promować ją na międzynarodowej scenie. Wizja marki nie odbiega poziomem od światowej sławy domów mody. Projektantka KAS KRYST, tworząca efektowną autorską modę oraz fotograf Daniel Jaroszek, stworzyli kampanię opierającą się na dynamicznych kadrach i nietypowych kompozycjach. Wyrazista sceneria, nawiązująca do wnętrza marokańskiego namiotu, do którego wpadają pojedyncze promienie słonecznego światła, tworzy efekt kalejdoskopu i sprawia, że same chcemy powyginać się w modelach z kolekcji.

MMC

Mat. prasowe

Ilona Majer oraz Rafał Michalak to duet projektantów tworzących markę MMC. Kampanią kolekcji wiosna-lato 2018 chcieli oddać hołd początkom współpracy. Zdjęcia wykonane przez Aldonę Kaczmarczyk, przenoszą do wnętrz pracowni Łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego. Jest to miejsce symboliczne i ważne dla duetu, bo to właśnie tu poznali się projektanci dwadzieścia lat temu i rozpoczęli współpracę. Nas ujęła malarskimi kadrami i intensywnymi kolorami.

Reserved

Mat. prasowe

O Reserved zrobiło się głośno za granicą, kiedy brand zaangażował do współpracy Kate Moss. Potem wszyscy zastanawiali się, co zrobi marka, by utrzymać to zainteresowanie. Dowiedzieliśmy się tego, kiedy wypuszczona została pierwsza zajawka sesji z Cindy Crawford, która jest twarzą kolekcji wiosna-lato 2018 i od tamtego momentu wiedzieliśmy, że to będzie coś wielkiego. Klip, który sama Cindy opublikowała na swoim Instagramie, jak i sesja towarzysząca tanecznemu nagraniu, przywołuje na myśl amerykańskie produkcje filmowe. W kampanii supermodelce towarzyszy aktor drugiej części kultowego Stranger Things, Dacre Montgomery. Cała sesja wizerunkowa jest stworzona z dużą dawką poczucia humoru i niesztampowa.

Lana Nguyen

Mat. prasowe

Wiedziałam, że ta kampania musi być mocna i zupełnie inna od tego, co pokazywałam w ostatnich sezonach. Byłam już zmęczona projektowaniem komercyjnym. Chciałam uwolnić się z ram, które siłą rzeczy narzuca nam branża i pokazać, że mogę i chcę tworzyć coś więcej, niż tylko ubrania do biura, czy streetwearowe bluzy – tak swoją najnowszą kampanię komentuje projektantka, Lana Nguyen. Zdjęcia, wykonane przez Kasię Bielską zostały zrealizowane na Filipinach. Przed obiektywem stanęła polska modelka – Charlotte Tomaszewska, ubrana w transparentne tkaniny i delikatne, zwiewne kreacje. Efemeryczne, romantyczne kadry to z pewnością obietnica nowego rozdziału w marce, którego nie możemy się już doczekać.

Haratyk

Mat. prasowe

Haratyk podczas tworzenia nowych propozycji na wiosnę-lato 2018, inspirował się wakacyjnym słońcem i estetyką filmów Luca Guadagnina. W swoich kolekcjach cały czas nawiązuje do klasycznych zasad męskiej elegancji. Lekkie lny, chłodne wełny, jedwab czy miękkie cupro idealnie łączą się z dżinsem. Klimat kampanii idealnie oddaje sesja wizerunkowa autorstwa Adama Plucińskiego. Łączy w sobie zarówno klasykę z eleganckim, nostalgicznym stylem.

Natalia Siebuła

Mat. prasowe

Natalia Siebuła znana jest z wyszukiwania ciekawych połączeń mody z architekturą i po raz kolejny zaskoczyła nas swoją wizją. Sesja zdjęciowa do kampanii odbyła się we wnętrzu modernistycznego dworca PKS w Kielcach. Autorem zdjęć jest Piotr Czyż. Projekty Natalii są subtelne i kobiece, nawiązują do jej dziedzictwa i zawsze prezentują nieoczywiste inspiracje, które składają się na spójną wizję.

ORSKA

Mat. prasowe

Kolekcja marki ORSKA została zaprojektowana i wykonana w Wietnamie, do którego artystka udała się w poszukiwaniu pereł. Motywy, które znajdziemy w limitowanej kolekcji Vietnam to połączenie niesymetrycznej przyrody i graficznych konstrukcji roślinnych. Sesja zdjęciowa została wykonana przez Dawida Grońskiego, a pozowała mu Connie – azjatycka modelka-albinoska. Oszczędna scenografia, wyrazista uroda i żywe kolory to elementy, które stały się intrygującym tłem dla biżuterii.

Femi Pleasure

Mat. prasowe

Nowa kolekcja Femi Stories to siedem historii dziewczyny Femi. Prezentowana w kampanii dzikość serca i energia przeradza się w printy – intensywne motywy zwierzęce, roślinne wzory boho. Królują kolory ziemi, terakoty, szmaragd dżunglowych liści, oceaniczny błękit, pastele, koral, złoto. Zdjęcia do najnowszej kampanii marki miały miejsce w słonecznym Maroko, a zachwyciły nas autentycznością oraz wyjątkowym klimatem, który sprawia, że marzymy o tym, by tego lata stać się dziewczyną Femi.

BIZUU

Mat. prasowe

Projektantki Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak zainspirowały się niezwykłą fauną i florą dżungli. W kolekcji na nowy sezon znajdziemy odważniejsze niż do tej pory kolory oraz egzotyczne desenie. W sesji, sfotografowanej przez Łukasza Pukowca, modelki – Amy i Gosha – prezentują jedwabne sukienki, falbany, korony i plisy w soczystych barwach. Stylizacje do sesji przygotowała Karla Gruszecka. Sesja urzeka swoim leniwym klimatem oraz pastelowymi, słodkimi kolorami.

BADURA

Mat. prasowe

Najnowsza kampania BADURY powstała w zabytkowych wnętrzach Pałacu w Nieborowie. Po raz czwarty do kampanii zaproszono Anetę Kręglicką, ambasadorkę marki. Oprócz niej w sesji zdjęciowej wzięły udział trzy modelki – znana z pierwszej kampanii BADURA Icons – Natalia Siódmiak; Julia Banaś oraz Patrycja Gardygajło. Cztery zupełnie różne modelki, w doskonały sposób oddały charakter kolekcji na wiosnę-lato, która jest zaskakująca, wielobarwna i pełna energii. Na zdjęciach z kampanii można zobaczyć również propozycje z męskiej kolekcji, zaprezentowane przez greckiego modela, Aristotelisa.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES