Marki prześcigają się w coraz to bardziej kreatywnych reklamach. Chcą wykreować świat, w którym zechce znaleźć się ich klientka, a będzie to możliwe dzięki kupnie ich luksusowego produktu. Wybraliśmy najlepsze kampanie reklamowe marek luksusowych na wiosnę 2018. Dajcie się porwać i poczujcie powiew świeżości.
Bottega Veneta
Marka rozpoczęła sezon od ogłoszenia projektu zatytułowanego Reflections. Ma on składać się z sześciu krótkometrażowych filmów, które będą opierać się na motywach najnowszej kolekcji oraz filarach domu mody. W celu stworzenia produkcji, firma nawiązała współpracę z agencją Baron & Baron, a do udziału w niej zaangażowała wielu cenionych specjalistów. Antologia w reżyserii Fabiena Barona będzie kontynuowana przez cały sezon – dwie kolejne części ukażą się w marcu, a dwie w kwietniu. Innowacyjnym rozwiązaniem jest zaczerpnięcie ze wspomnianych filmów oficjalnych zdjęć kampanii.