Jest wiele dróg pozwalających na zmierzenie popularności brandu. Dzięki analizie przeprowadzonej przez Watch Pilot dowiedzieliśmy się, która marka biżuteryjna jest najczęściej wyszukiwaną przez użytkowników platformy Google!
Przeczytaj również: Wschodzące polskie marki biżuteryjne, które warto śledzić
Którą markę jubilerską „google’ujemy” najczęściej ?
Zgodnie z treścią raportu opublikowanego przez Watch Pilot, Pandora jest marką biżuteryjną najczęściej wyszukiwaną za pomocą platformy Google. W ciągu ostatniego roku duński producent odnotował 164 mln zapytań. Drugie miejsce z wynikiem 66,9 mln zajął dom mody Gucci. Na kolejnych pozycjach znalazły się: Dior (52,9 mln), Chanel (41,2 mln), Swarovski (38,9 mln), Vivienne Westwood (31,1 mln), Cartier (28,9 mln), Arket (10,1 mln), Bvlgari (7,2 mln) i Mejuri (5,1 mln).
Przeczytaj również: Modne sukienki 2024 – co będzie trendowało zimą?
Kogo najbardziej interesuje biżuteria ?
Krajem z największą obsesją na punkcie biżuterii okazały się Czechy. Tamtejsi obywatele w ciągu roku 23 mln razy wyszukiwali produkty o tematyce jubilerskiej. Na drugim miejscu znalazła się Polska z wynikiem 166 tys. zapytań na 100 tys. mieszkańców. Pozostałe państwa pierwszej piątki to Wielka Brytania, Australia i Luksemburg. Najbardziej poszukiwaną biżuterią na świecie okazała się bransoletka Van Cleef & Arpels z 4,9 milionami zapytań w samym 2023 roku.
Przeczytaj również: Paznokcie na Halloween od Neoneil
Zdjęcie główne: Unsplash