NA-KD e-commerce
Na początku jesieni do Polski zawitał pochodzący ze Skandynawii marketplace modowy NA-KD.COM, który od powstania momentu powstania blisko 2 lata temu rewolucjonizuje segment fast-fashion. Na tle branży on-line fashion NA-KD.COM pozostaje wyjątkowy ze względu na umiejętność bardzo szybkiej reakcji na trendy pojawiające się na światowych wybiegach jak i w mediach społecznościowych.
NA-KD nieustannie kreuje szerokie, bardzo kobiece kolekcje, na które składają się produkty własnej marki NA-KD oraz “gorące produkty “z topowych marek lifestyle. Jednym z celów NA-KD jest utrzymanie ciągłego dostępu do nowości – klienci codziennie mają szansę zapoznać się z nowymi produktami w ofercie. Styl NA-KD wyróżnia się na tle innych marek/ konceptów modowych – konsekwentnie pozostaje bardzo kobiecy, czasami seksowny, podkreślający atuty sylwetki.
Firma została stworzona przez Jarno Vanhatapio, który w przeszłości stał za sukcesami Nelly.com i ZooZoo.com. NA-KD powstało pod koniec 2015 roku i na chwilę obecną zatrudnia ponad 130 osób. W trakcie pierwszego roku funkcjonowania sklep zrealizował obrót 18 milionów USD, odwiedziło go ponad 15 milionów użytkowników, a profile firmy w mediach społecznościowych śledzi ponad 1,1 mln osób z ponad 160 krajów. NA-KD jako firma posiada globalne DNA i prowadzi sprzedaż do blisko 140 krajów na świecie. W grudniu 2016 fundusze inwestycyjne Northzone i eEquity zdecydowały się zainwestować w firmę 15 milionów dolarów.