Polska marka odzieżowa Momu Warsaw nawiązała współpracę z platformą Showmax w imię wspólnej walki o prawa kobiet.
Momu Warsaw to firma odzieżowa założona przez Monikę Mularczyk, absolwentkę Institute of Art and Design w Birmingham. Do najbardziej rozpoznawanych produktów marki należą koszulki z ręcznie wyszywanymi haftami. Opanowały one media społecznościowe i zyskały tysiące fanek, dumnie noszących na piersiach grafiki wykonane przez Monikę.
Aktualnie marka Momu nawiązała współpracę z platformą Showmax w ramach wsparcia Centrum Praw Kobiet. Z tej okazji zostało wyprodukowanych 50 koszulek, których motywem przewodnim stał się popularny ostatnimi czasy serial Opowieść Podręcznej. Na koszulkach widnieje hasło: Nolite te bastardes carborundorum (co w tłumaczeniu oznacza Nie daj się zgnębić draniom).
Limitowana edycja koszulek z hasłem z serialu to kolejna odsłona kampanii Showmax, wspierająca kobiety przy okazji drugiego sezonu “Opowieści podręcznej”. Prowadzone działania mają skłonić do refleksji na temat sytuacji kobiet w Polsce, która niebezpiecznie zaczyna przypominać serialową fikcję. Tym razem, wzięte z serialu hasło na t-shircie ma motywować do walki z dyskryminacją, a dochód ze sprzedaży wesprzeć kobiety w potrzebie – wyjaśniła Magda Marzec, Communications Manager Showmax CEE.
Zainteresowanie koszulkami było tak ogromne, że większość z nich wyprzedała się w zaledwie jeden dzień. Cena koszulki to 120 zł, a całkowity zysk ze sprzedaży trafi na konto Centrum Praw Kobiet.
https://www.instagram.com/p/BkkIbVBhrQy/?taken-by=momu_____warsaw
>>> Zobacz również: Ile Louis Vuitton uzbierał dla Unicef? Kolejna edycja akcji Make A Promise