Grupa Modivo udostępnia autorską platformę technologiczną, podnoszącą efektywność działań reklamowych swoich partnerów biznesowych. Już teraz korzystają z niej największe brandy np. adidas. Modivo Ads dzięki formule self-service umożliwia wygodną konfigurację i skuteczne zarządzanie multikanałowymi kampaniami marek na ośmiu europejskich rynkach.
Przeczytaj również: Polski gigant odzieżowy stawia na e-commerce i dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej
Modivo Ads to narzędzie dostępne dla wszystkich marek szyldów eobuwie.pl i Modivo już na 8 rynkach (Polska, Rumunia, Bułgaria, Grecja, Czechy, Węgry, Włochy, Niemcy) oraz partnerów prowadzących sprzedaż w ramach marketplace. Korzystają z niego m.in. adidas, New Balance, Guess, Boss i Levi’s.
Autorska platforma technologiczna Modivo
Stworzone przez zespoły Grupy MODIVO rozwiązanie bazuje na systemie aukcyjnym. Serwuje oferty sponsorowane w oparciu o kontekst użytkownika oraz jakość asortymentu. Zapewnia to najlepsze dopasowanie do potrzeb reklamodawców, którzy mogą prowadzić kampanie. Przy tym generując wartościowy ruch na wybrane produkty. – Rozwój formatów reklamowych w serwisach sprzedażowych wpisuje się w rosnący w obszarze e-commerce trend retail media – komentuje Wojciech Bryzek, Advertising Director Modivo. – Brandy szukają coraz nowszych narzędzi dla efektywniejszego zarządzania komunikacją marketingową. Modivo Ads jest odpowiedzią na te potrzeby. Dzięki formie self-service dając dużą wygodę i realny wpływ na widoczność produktów – dodaje.
Dzięki narzędziu reklamodawcy mogą samodzielnie tworzyć i optymalizować kampanie, a bieżący wgląd w dane ułatwia im śledzenie wyników. Komunikacja bezpośrednio w kanale sprzedaży internetowej wyróżnia się dużą trafnością. Co za tym idzie – przekłada się na maksymalizację zwrotu z inwestycji i wysoki wskaźniki ROAS (Return on Ad Spend). A to on jest jednym z najważniejszych wyznaczników skuteczności działań reklamowych.
– Zdajemy sobie sprawę, że dziś e-commerce jest pierwszym miejscem poszukiwań zakupowych konsumentów. Inwestycja w działania reklamowe w tym kanale jest kluczowa. Elastyczne, zwinne podejście oraz oparte na danych, mierzalne działania w formacie JIT (Just In Time) są niezbędne w otoczeniu, które od dawna pozostaje niezmiernie dynamiczne – mówi Jerzy Burzyński, Senior Manager Sales Digital Strategic Accounts w adidas.
Przeczytaj również: To pokolenie ma szanse stać się najbogatsze w historii [raport]
Informacje o spółce Modivo
Modivo SA łączy ofertę platform e-commerce eobuwie.pl oraz Modivo. Wymienione platformy sprzedażowe oferują dostęp do setek marek w kilkunastu europejskich krajach. W największych polskich aglomeracjach oraz w stolicy Czech, Rumunii, Słowacji i Łotwy spółka prowadzi również sprzedaż stacjonarną. Dzięki inwestycjom w nowoczesne technologie oraz innowacyjnemu projektowi esize.me dokonuje integracji kanałów sprzedaży online i offline. Od 2016 roku Modivo SA jest częścią Grupy CCC.
Zdjęcie główne: mat. prasowy