“Ostatnie tygodnie pokazały bardzo wiele przykładów, gdzie firmy modowe odważnie komunikują treści ważne społecznie. To znak czasów, otaczającego nasz świata? Czy też zaangażowanie społeczne marek modowych staje się częścią ewolucji brandu, niezbądną koniecznością dla firm, aby być bliżej klientów i aktualnej sytuacji, która ich dotyczy. To zaangażowanie wymaga też określenia się, deklaracji wyznawanych wartości firm w spolaryzowanej rzeczywistości. Odwagi, wiarygodności, misji.
Jaka zatem będzie rola marki modowej we współczesnym świecie? Jak są postrzegane tego typu działania przez klientów, często przez coraz młodszych konsumentów?” – RAFAŁ REIF BLOG
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://rafalreif.fashion.blog/2020/08/06/marki-modowe-angazuja-sie-w-tematy-spoleczne/amp/?fbclid=IwAR2aioj5NwIc9w4ovsw-KNw1xlcefYxcE6T5yFPfjQwLispvfRpKGbSpzZM”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]