noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Mango na Roblox ze sklepem wirtualnym

Hiszpańska sieć rozpoczyna wirtualną ekspansję. Już wkrótce pojawi się na Robloxie

REKLAMA
noSlotData

Mango, hiszpański gigant odzieżowy, postanowił zawitać w wirtualnej przestrzeni. Firma otworzy swój pierwszy wirtualny sklep na platformie Roblox, gdzie użytkownicy będą mogli zakupić ubrania linii Mango Teen dla swoich awatarów. 

Przeczytaj również: Najnowsze technologie w modzie. Jak innowacje przemieniają branżę?

Mango w przestrzeni wirtualnej

Interaktywny sklep Mango na platformie Roblox umożliwi użytkownikom kupowanie wirtualnych ubrań w celu tworzenia i dostosowywania własnych awatarów za pomocą najnowszych elementów kolekcji Mango Teen. Wirtualna przestrzeń Mango zlokalizowana będzie w Outfit Shopping Mall, realistycznym wirtualnym centrum handlowym położonym na śródziemnomorskiej wyspie. Estetyka samego centrum handlowego będzie ściśle nawiązywać do koncepcją projektową New Med rodem z fizycznych sklepów hiszpańskiej sieci.

Wejście do świata metaversum stanowi strategiczne posunięcie dla marki modowej, mające na celu przyciągnięcie nowej, młodszej grupy docelowej. To wyjątkowe doświadczenie zaciera granice między tradycyjnym handlem detalicznym a grami, zaspokajając rosnące zapotrzebowanie młodszych pokoleń na doświadczenia cyfrowe. Oprócz zupełnie nowych doświadczeń zakupowych, wirtualny sklep Mango będzie również platformą do interakcji społecznych i budowania społeczności. Użytkownicy będą mogli łączyć się ze znajomymi, wspólnie przymierzać różne wirtualne stroje oraz brać udział w wirtualnych wydarzeniach i pokazach mody organizowanych przez Mango.

Jako firma globalna chcemy odpowiadać na potrzeby naszych klientów w dowolnym momencie, lokalizacji i formacie” – powiedział w oświadczeniu Jordi Álex Moreno, dyrektor ds. technologii, danych, prywatności i bezpieczeństwa w Mango. „Pojawienie się Mango w Robloxie stanowi kamień milowy, ponieważ pozwoli nam przenieść na tę platformę naszą pasję do mody, jednocześnie wzmacniając nasz ekosystem kanałów, oferując naszym klientom zróżnicowane produkty, usługi i doświadczenia”.

Mango zapowiada plany rozwoju

Oprócz rozszerzenia swojej obecności cyfrowej, firma opracowała także plany ekspansji stacjonarnej. Sprzedawca powiedział, że do 2026 roku otworzy 500 nowych sklepów w USA, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Indiach i Kanadzie. Firma chce jeszcze w tym roku otworzyć samodzielne sklepy Mango Home w Madrycie i Barcelonie.

Przeczytaj również: Mango planuje wypracować rekordowe przychody w 2023 roku. „Osiągnięcie tego wyniku jest jednoznaczne z dwucyfrowym wzrostem”

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES