Katalońska spółka kontynuuje cyfrową transformację. W czwartek sieć obiegła informacja o jej inwestycji w startup specjalizujący się w tworzeniu wirtualnych awatarów.
W ramach podjętej inicjatywy Mango udzieli wsparcia finansowego Union Avatars. To jednak nie wszystko, co obejmie współpraca ze start-upem. Dostanie on również opiekę z zakresu mentoringu oraz profesjonalny pakiet szkoleń. Mango chce wykorzystać swoje doświadczenie do pomocy w rozwoju projektu. Cała inwestycja jest częścią większego programu dbającego o akceleracje startupów modowych. Nad wszystkim czuwa Mango Startup Studio.
– Projekt ten jest zgodny z planem spółki. Chcemy uczynić Mango nowocześniejszą marką – wyjaśnia Toni Ruiz, dyrektor generalny spółki odzieżowej. Żadne informacje finansowe dotyczące inwestycji nie zostały ujawnione.
O Union Avatars
Założony w 2020 roku przez Cai Felipa i Jordiego Conejero startup Union Avatars specjalizuje się w tworzeniu hiperrealistycznych awatarów. Jego celem jest pomagania firmom i ich użytkownikom w kształtowaniu przyszłości cyfrowej tożsamości. Startup już oferuje różne narzędzia do tworzenia modeli, a dzięki temu możliwa jest indywidualizacja stylu osiąganego efektu oraz ułatwiona została interoperacyjność tożsamości na różnych platformach.
Więcej projektów, większe możliwości
To nie pierwsza inwestycja Mango StartUp Studio, uruchomionego w 2022 roku akceleratora startupów, który ma napędzać innowacje, identyfikować nowe możliwości rozwoju i uczestniczyć w rozwoju nowych technologii lub modeli biznesowych.
Od momentu uruchomienia projekt zainwestował już w La Más Mona, platformę do wypożyczania sukienek i akcesoriów na przyjęcia. Również w Payflow, firmę zajmującą się wynagrodzeniami na żądanie, oraz Recovo, startup skupiający się odsprzedaży nadwyżek tkanin.