Mama Ginekolog z sukcesem skaluje swój biznes. W warszawskim centrym handlowym właśnie otwarto butik jej autorskiej marki, Roger Publishing. Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, rozszerza również swój zespół, poszukując obecnie kolejnego pracownika.
Nicole Sochacki-Wójcicka, znana szerzej jako Mama Ginekolog, kontynuuje dynamiczny rozwój swojej marki Roger Publishing. Po zdobyciu ogromnej popularności w mediach społecznościowych i zbudowaniu prężnie działającego sklepu internetowego, nadszedł czas na kolejny krok – salon stacjonarny w warszawskiej galerii handlowej.
Sklep stacjonarny Roger Publishing: adres, oferta
RP Store, bo tak brzmi nazwa sklepu (od imienia syna Mamy Ginekolog, Rogera, i nazwy wydawnictwa Roger Publishing), zadebiutował 15 czerwca w warszawskim centrum handlowym Blue City (al. Jerozolimskie 179). Na 78 metrach kwadratowych miłośniczki marki znajdą wszystko to, co do tej pory dostępne było jedynie online: ubrania, akcesoria dla kobiet w ciąży i karmiących piersią, kosmetyki, a także cieszący się dużą popularnością segregator ciążowy.
Jak podkreśla marka, ubrania szyte są w Polsce z certyfikowanych materiałów. To kolejny atut RP Store, który z pewnością przekona do siebie jeszcze szersze grono klientek.
Przeczytaj również: Kolejna popularna marka odzieżowa ogłosiła upadłość. Była na rynku ponad 30 lat
Roger Publishing – co to za marka?
Roger Publishing to firma zrodzona z pasji i troski o szeroko pojęte zdrowie. Założona w 2016 roku przez małżeństwo Nicole Sochacki-Wójcicką i Jakuba Wójcickiego, stała się synonimem unikalnych produktów, tworzonych w oparciu o najnowszą wiedzę medyczną.
Unikalna oferta produktów Roger Publishing wyróżnia się na rynku. Opierając się na najnowszej wiedzy medycznej, tworzą oni rozwiązania, które nie tylko dbają o profilaktykę, ale i wspierają codzienne życie. Segregatory medyczne, przedmioty codziennego użytku promujące regularne badania, kolekcja bielizny poprawiającej zdrowie kobiet, ubrania wspierające diabetyków, wcześniaki i prawidłowy rozwój dziecka – to tylko niektóre z ich innowacyjnych propozycji.
Lokalna produkcja, zrównoważony rozwój, edukacja i działalność charytatywna to filary, na których buduje się polska marka Roger Publishing. Wygodne ubrania na co dzień to kolejna esencja marki. Szyte w Polsce z wysokiej jakości bawełny, wiskozy i innych naturalnych materiałów, dresowe komplety dla całej rodziny i szeroka oferta dla niemowląt zapewniają komfort i styl. Kosmetyki do pielęgnacji i makijażu oraz linia zapachowa dopełniają ofertę, tworząc spójny wizerunek marki, która dba o każdy aspekt zdrowego i stylowego życia.
Mama Ginekolog poszukuje pracownika
Wraz z dynamicznym rozwojem biznesu, Nicole Sochacki-Wójcicka regularnie poszukuje nowych pracowników do swojej marki. Aktualnie firma Roger Publishing prowadzi rekrutację na stanowisko Koordynatorka produkcji odzieży – Kupiec / Kupczyni. Osoba ta zasili team produkcyjno-projektowy.
Wśród wymagań na to stanowisko wymienia się między innymi znajomość rynku dostawców tkanin, dodatków pasmanteryjnych, akcesoriów oraz środowiska produkcyjnego oraz biegłą znajomość pakietu MS Office. Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku będzie również niezbędne. Więcej szczegółów oferty znajduje się TUTAJ
Przeczytaj również: MISBHV wystartowało z nowym konceptem w Warszawie