„Moje Odkrycie” – to hasło nowej kampanii marki Lasocki, której ambasadorką została Małgorzata Kożuchowska. Aktorka została uchwycona w obiektywie Mateusza Stankiewicza.
Małgorzata Kożuchowska jako niekwestionowana ikona mody idealnie wyraża DNA marki. Cztery główne wybrzmiewające filary Lasockiego to: styl, jakość, różnorodność i wygoda.
Wygoda – kilkudziesięcioletnia tradycja (historia marki sięga 1954 roku) zobowiązuje! Wykonane z miękkiej skóry baleriny czy mokasyny są gwarancją komfortu.
Jakość – buty marki Lasocki w znakomitej większości produkowane są w polskiej fabryce w Polkowicach. Wykonane są ze skóry wysokiej jakości, z dbałością o najdrobniejsze nawet detale i ze starannym wykończeniem.
Różnorodność – w kolekcji na sezon wiosna/lato 2020 znajdziecie obuwie na każdą okazję: eleganckie czółenka (na niższym lub wyższym obcasie), komfortowe baleriny, letnie sandały na koturnie lub obcasie, wakacyjne mokasyny, klapki oraz botki ze skóry z wężowym wzorem.
Styl – marka Lasocki dba o to by ich buty były modne i zgodne z obowiązującymi trendami. Zwierzęce wzory, akcenty marynistyczne, ponadczasowa czerwień, nietuzinkowe zestawienia kolorów – taki właśnie jest Lasocki. Nie zapominamy także o ponadczasowej klasyce!

Autorem sesji zdjęciowej jest Mateusz Stankiewicz. Stylizowała Malwina Wendzikowska, makijaż jest dziełem Julity Jaskółki, a za fryzury odpowiadała Olga Belka. Kampania Lasocki z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej to spektakularny początek nowego sezonu dla Grupy CCC. Kolekcja Lasocki dostępna jest w sklepach CCC oraz na ccc.eu i eobuwie.pl.
>>> Przeczytaj również: Najciekawsze podcasty o modzie

