Przed nami trzecia odsłona połączenia sił Louis Vuitton i Unicef. Środki uzyskane ze współpracy z francuskim domem mody, fundacja przekaże na działania związane z ochroną życia i praw dzieci na całym świecie. Akcja nosi tytuł MAKE A PROMISE.
Od 2016 roku, czyli od początku współpracy Louis Vuitton i Unicef, uzbierano 5 milionów dolarów, które zostały przeznaczone między innymi na pomoc dzieciom z Syrii i sąsiadujących państw. Fundusze zostały wykorzystane na dostarczenie dzieciom wody pitnej, pożywienia, materiałów sanitarnych i leków, jak również ciepłych ubrań i koców.
Każdy, kto chce przyłączyć się do akcji i pomóc najmłodszym, może zakupić specjalną bransoletkę z przywieszką w kształcie kłódki. W tym roku biżuteria została wydana w oryginalnych, fluorescencyjnych kolorach. Istnieje również możliwość wyboru bransoletki lub naszyjnika na srebrnym łańcuszku. Cena bransoletek na sznurku to 250 dolarów, a wersja w srebrnym wydaniu to koszt 500 dolarów. Biżuterię można zakupić na dedykowanej ku temu stronie, jak również w butikach Louis Vuitton.
Przy sprzedaży kolorowej bransoletki na sznurku, 100 dolarów trafi na konto Unicef. Sprzedaż srebrnej bransoletki lub naszyjnika zasili konto fundacji o 200 dolarów.
https://www.instagram.com/p/BZBFoNkDx08/
Model kłódki, która ozdabia całą kolekcję biżuterii, zaprojektował syn założyciela marki Louis Vuitton, Georges. Projekt ten został utworzony w 1890 roku. Kłódka została zaprojektowana, by chronić najcenniejsze rzeczy klientów, a obecnie stanowi symbol ochrony i opieki. W świetle akcji, kłódka to równocześnie znak obietnicy złożonej przez francuski dom mody, który deklaruje, że zrobi wszystko, by pomóc dzieciom w potrzebie. Wizualnym znakiem akcji są splecione małe palce dłoni, czyli gest mający symbolizować obietnicę pomocy najmłodszym.
W akcję do tej pory zaangażowało się wiele osobistości ze świata mody, filmu i show-biznesu. Zaliczają się do nich między innymi: Carine Roitfeld, Miroslava Duma, Anna dello Ruso, Nicole Kidman, Pernille Teisbaek czy Selena Gomez.