noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
LVMH sponsorem F1 / czworo mężczyzn ubranych w garnitury stoi na tarasie. W tle znajduje się Paryż, o czym świadczy charakterystyczna dla tego miasta Wieża Eiffla

LVMH na 10 lat dołącza do rodziny F1. „To bezprecedensowe porozumienie”

REKLAMA
noSlotData

Od kilku miesięcy do przestrzeni publicznej przedostawały się informacje o potencjalnym wsparciu najbardziej prestiżowych wyścigów na świecie przez francuski koncern zajmujący się dobrami luksusowymi. W lipcu atmosferę wokół przypuszczanego partnerstwa dodatkowo podgrzał komunikat mówiący o rozstaniu z królową motosportu szwajcarskiej firmy Rolex. Jak się okazało, powtarzane plotki nie były wyssane z palca. LVMH sponsorem F1 – to już oficjalne!

LVMH sponsorem F1. Szczegóły 10-letniego partnerstwa

Formuła 1 oficjalnie ogłosiła podpisanie 10-letniego porozumienia z francuskim konglomeratem. Która ze stron okaże się większym beneficjentem porozumienia? Eksperci sugerują, że w tym przypadku jest to trudne do rozstrzygnięcia. Królowa wyścigów zyskała bowiem sponsora, który według nieoficjalnych wyliczeń agencji Bloomberg będzie inwestował w ten projekt nawet 150 mln USD rocznie. Z drugiej strony dla LVMH jest to niezwykle prestiżowa współpraca, która pozwoli Grupie wyeksponować luksusowe marki TAG Heuer, Moet Hennessy oraz Louis Vuitton.

W miarę jak Formuła 1 kontynuuje swój globalny wzrost, przyciągając nową i bardziej zróżnicowaną publiczność, siła i szerokość LVMH sprawiają, że jest to idealny partner do współpracy. Na co dzień staramy się nieustannie ulepszać doświadczenia fanów i dziedzictwo naszego sportu. Chciałbym podziękować za to bezprecedensowe partnerstwo Bernardowi i Frédéricowi Arnault. Za ich wizję i zaangażowanie w urzeczywistnienie tego – komentował Stefano Domenicali, prezes i dyrektor generalny Formuły 1.

Przeczytaj również: Zarobił 17 miliardów dolarów w dobę. Spektakularny sukces właściciela Louis Vuitton

W odpowiedzi na jego słowa Bernard Arnault, prezes i dyrektor generalny Grupy LVMH, stwierdził, że podejście do pracy w sportach motorowych jest jednolite z tym obserwowanym przy tworzeniu luksusowej mody, najdoskonalszych zegarków czy najznakomitszych alkoholi. – To nieustanne dążenie do przełamywania granic – podsumował jeden z najbogatszych ludzi na świecie.

LVMH sponsorem F1 / czwórka mężczyzn znajduje się w gabinecie. Dwóch z nich stoi, pozostała dwójka siedzi i podpisuje dokumenty. Cała czwórka ubrana jest w eleganckie garnitury
Od lewej: Stefano Domenicali, prezes i CEO Formuły 1; Greg Maffei, prezes i CEO Liberty Media; Bernard Arnault, prezes i CEO Grupy LVMH; Frédéric Arnault, CEO LVMH Watches

Kto sponsoruje F1? Pozostałe partnerstwa królowej wyścigów

Od kilkudziesięciu lat Formuła 1 przyciąga uwagę milionów fanów motosportu, którzy z zaangażowaniem obserwują zmagania najznakomitszych kierowców bolidów. Jednym głosem podkreślają oni, że rozwój ich ulubionej dyscypliny nie jest możliwy bez ogromnych nakładów finansowych. Te zapewniają gigantyczni sponsorzy. W 2024 roku z najbardziej prestiżowymi wyścigami na świecie współpracują między innymi Quatar Airways, DHL, MSC Cruises, Firelli, Aramco, AWS, Crypto.com czy chociażby Heineken.

Przeczytaj również: Najbogatszy Francuz sprzedał kultową markę streetwearową! Nie miał na nią pomysłu?

LVMH sponsorem F1 / dwanaście bolidów formuły 1 stoi na starcie jednego z grand prix. W kadrze znajduje się też wypełniona ludźmi trybuna

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES