LVHM ogłosiło stworzenie programu akceleracyjnego na kampusie STATION F w Paryżu. Program LVMH będzie co roku przyjmował 50 międzynarodowych start-upów.
Inicjatywa ta ma na celu przyspieszenie znalezienia młodych obiecujących firm przez odzieżowego giganta. LVHM chce stworzyć innowacyjne produkty i usługi dla rynku luksusowym. Aż 89 stanowisk pracy udostępniane będzie co roku start-upom w przestrzeni LVMH o powierzchni 220 metrów kwadratowych. Tworząc La Maison des Startups w samym sercu największego tego typu kampusu na świecie, LVMH potwierdza swoje wartości innowacyjności, ducha przedsiębiorczości, które są podstawą rozwoju tej grupy.
>>> Przeczytaj również: Fundacja Sukces Pisany Szminką i WORTH Project poszukują projektantek i przedsiębiorczyń
89 miejsc przeznaczonych zostało dla 50 międzynarodowych start-upów, które każdego roku, w dwóch sześciomiesięcznych okresach, mają pracować nad swoimi projektami. Pierwsza grupa dołączyła do kampusu w listopadzie 2017 roku. Ponad połowa start-upów, które biorą udział w programie, została wybrana za pośrednictwem LVMH Innovation Award podczas targów Viva Technology. Prawie wszystkie z nich pracują już z niektórymi podmiotami grupy LVMH Maisons (Moët Hennessy, Dior, Louis Vuitton, Sephora itp.).
Oprócz unikalnej przestrzeni roboczej i środowiska, program LVMH w STATION F pozwala przedsiębiorcom korzystać ze spersonalizowanego coachingu i wsparcia ekspertów grupy LVMH. Seria warsztatów pozwala pracownikom start-upów zapoznać się z wyzwaniami stojącymi przed branżą luksusową, a sesje będą regularnie organizowane, aby umożliwić im przedstawienie ewolucji swoich pomysłów przedstawicielom LVMH Maisons.