Ostatnie 12 miesięcy było przełomowym okresem dla luksusowego handlu w Warszawie. Stolica Polski stała się areną spektakularnych debiutów i wyczekiwanych otwarć butików ikon światowego formatu. Sprawdzamy, które marki luksusowe pojawiły się na mapie zakupowej Warszawy w 2024 roku.
Luksusowy butik Dior w Warszawie
Otwarcie pierwszego butiku Dior w Warszawie to wydarzenie, na które fani mody czekali z niecierpliwością. Kultowy francuski dom mody Dior otworzył swój pierwszy stacjonarny salon w Polsce, w prestiżowym Domu Handlowym Vitkac przy ulicy Brackiej 9 w Warszawie. Miłośnicy elegancji i stylu odnajdą w nim najnowsze projekty kultowego domu mody, od ubrań po dodatki i akcesoria. Przestrzeń butiku to prawdziwa perełka architektoniczna, nawiązująca do legendarnego salonu Diora przy Avenue Montaigne 30 w Paryżu.
Chanel Beauty rozwija sieć salonów
W drugiej połowie roku w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie swoje drzwi dla klientów otworzył nowy butik Chanel Fragrance & Beauty. To już drugi salon tej luksusowej marki w Polsce, po tym zlokalizowanym w Westfield Mokotów. Nowa przestrzeń, o imponującej powierzchni 74 metrów kwadratowych, została urządzona w charakterystycznej dla Chanel elegancji, zdominowanej przez ponadczasową paletę bieli, czerni i złota. Wśród ekskluzywnej oferty kosmetyków do pielęgnacji i makijażu, na uwagę zasługuje również szeroka selekcja okularów przeciwsłonecznych tej kultowej francuskiej marki.
Prestiżowy jubiler zadebiutował na Placu Trzech Krzyży
Bvlgari to kolejna luksusowa marka, która zdecydowała się zadebiutować na polskim rynku. Butik stacjonarny prestiżowego jubilera z portfela LVMH zagościł na zakupowej mapie stolicy. Na jego lokalizację wybrano Plac Trzech Krzyży w Warszawie, gdzie pojawił się w otoczeniu takich marek jak Zegna czy W.Kruk. Butik Bvlgari w Warszawie zajmuje imponującą przestrzeń o powierzchni 133 m2 i stanowi prawdziwą perełkę architektoniczną dla miłośników mody i sztuki zegarmistrzowskiej. Otwarcie pierwszego butiku w Warszawie to ważny krok w ekspansji marki na rynek Europy Środkowo-Wschodniej. Salon oferuje kolekcje biżuterii, wyjątkowe modele zegarków oraz torebki i akcesoria takie jak portfele czy jedwabne chusty.
Zobacz relację z otwarcie salonu Bvlgari w Warszawie
Pierwszy monobrandowy butik Magdy Butrym
Polska projektantka Magda Butrym, ciesząca się uznaniem na światowym rynku mody, zdecydowała się na kolejny, znaczący krok w rozwoju swojej marki. W maju 2024 roku, po latach obecności wyłącznie w sprzedaży online i w wybranych butikach multibrandowych, otworzyła pierwszy salon w Warszawie, w prestiżowej lokalizacji przy ulicy Foksal 13/15. To jeden ze znaczących momentów dla Butrym, która w 2024 roku zadebiutowała również w oficjalnym kalendarzu Paris Fashion Week.
Luksusowe butiki w Warszawie 2024: debiut Santoni
Włoski luksus zawitał do Warszawy. W październiku 2024 w prestiżowej lokalizacji Placu Trzech Krzyży zadebiutował pierwszy w Polsce salon marki Santoni. Jeden z najbardziej cenionych producentów obuwia na świecie, słynie z umiejętnego połączenia najlepszej klasy wzornictwa z ponadczasową elegancją. Każda para obuwia Santoni to efekt ręcznej pracy doświadczonych rzemieślników, co gwarantuje najwyższą jakość i wyjątkowość każdego produktu.
Zdecydowaliśmy się otworzyć tutaj własny sklep, aby wzmocnić naszą obecność i lepiej poznać oczekiwania lokalnych klientów. Kiedy sprzedaje się w sklepach wielomarkowych, trudno jest w pełni zrozumieć ducha marki i przedstawić jej pełną ofertę. Jestem przekonany, że w sklepie monobrandowym będziemy w stanie o wiele lepiej przekazać charakter, wartości i DNA Santoni
– podkreślił w wywiadzie z Fashion Biznes właściciel matki, Giuseppe Santoni, który odwiedził Polskę z okazji otwarcia salonu.