noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Stylowe wnętrze butiku z czerwonym dywanem, czarnymi ścianami i ekskluzywną ekspozycją akcesoriów. To miejsce jest przykładem wyrafinowania, jakie oferują luksusowe butiki w Warszawie 2024.

Rok luksusowych debiutów. Kto pojawił się na zakupowej mapie Warszawy w 2024?

REKLAMA
noSlotData

Ostatnie 12 miesięcy było przełomowym okresem dla luksusowego handlu w Warszawie. Stolica Polski stała się areną spektakularnych debiutów i wyczekiwanych otwarć butików ikon światowego formatu. Sprawdzamy, które marki luksusowe pojawiły się na mapie zakupowej Warszawy w 2024 roku.

Luksusowy butik Dior w Warszawie

Otwarcie pierwszego butiku Dior w Warszawie to wydarzenie, na które fani mody czekali z niecierpliwością. Kultowy francuski dom mody Dior otworzył swój pierwszy stacjonarny salon w Polsce, w prestiżowym Domu Handlowym Vitkac przy ulicy Brackiej 9 w Warszawie. Miłośnicy elegancji i stylu odnajdą w nim najnowsze projekty kultowego domu mody, od ubrań po dodatki i akcesoria. Przestrzeń butiku to prawdziwa perełka architektoniczna, nawiązująca do legendarnego salonu Diora przy Avenue Montaigne 30 w Paryżu.

Eleganckie wnętrze salonu Dior z ekskluzywnymi butami, ubraniami i dodatkami, wyróżniające się luksusowym wystrojem. Przestrzeń reprezentuje prestiżowe luksusowe butiki w Warszawie 2024, oferując wyjątkowe doświadczenie zakupowe.

Chanel Beauty rozwija sieć salonów

W drugiej połowie roku w  centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie swoje drzwi dla klientów otworzył nowy butik Chanel Fragrance & Beauty. To już drugi salon tej luksusowej marki w Polsce, po tym zlokalizowanym w Westfield Mokotów. Nowa przestrzeń, o imponującej powierzchni 74 metrów kwadratowych, została urządzona w charakterystycznej dla Chanel elegancji, zdominowanej przez ponadczasową paletę bieli, czerni i złota. Wśród ekskluzywnej oferty kosmetyków do pielęgnacji i makijażu, na uwagę zasługuje również szeroka selekcja okularów przeciwsłonecznych tej kultowej francuskiej marki. 

Nowy salon Chanel Beauty w centrum handlowym Westfield Arkadia, wyróżniający się elegancją i nowoczesnym designem. Miejsce to jest przykładem, czym są luksusowe butiki w Warszawie 2024, oferując najwyższą jakość produktów.

Prestiżowy jubiler zadebiutował na Placu Trzech Krzyży

Bvlgari to kolejna luksusowa marka, która zdecydowała się zadebiutować na polskim rynku. Butik stacjonarny prestiżowego jubilera z portfela LVMH zagościł na zakupowej mapie stolicy. Na jego lokalizację wybrano Plac Trzech Krzyży w Warszawie, gdzie pojawił się w otoczeniu takich marek jak Zegna czy W.Kruk. Butik Bvlgari w Warszawie zajmuje imponującą przestrzeń o powierzchni 133 m2 i stanowi prawdziwą perełkę architektoniczną dla miłośników mody i sztuki zegarmistrzowskiej. Otwarcie pierwszego butiku w Warszawie to ważny krok w ekspansji marki na rynek Europy Środkowo-Wschodniej. Salon oferuje kolekcje biżuterii, wyjątkowe modele zegarków oraz torebki i akcesoria takie jak portfele czy jedwabne chusty. 

Zobacz relację z otwarcie salonu Bvlgari w Warszawie

Fasada nowego butiku Bvlgari w Warszawie, elegancko zaprojektowana z wyrafinowanymi detalami. Miejsce to reprezentuje luksusowe butiki w Warszawie 2024, oferując ekskluzywną biżuterię i akcesoria najwyższej jakości.

Pierwszy monobrandowy butik Magdy Butrym

Polska projektantka Magda Butrym, ciesząca się uznaniem na światowym rynku mody, zdecydowała się na kolejny, znaczący krok w rozwoju swojej marki. W maju 2024 roku, po latach obecności wyłącznie w sprzedaży online i w wybranych butikach multibrandowych, otworzyła pierwszy salon w Warszawie, w prestiżowej lokalizacji przy ulicy Foksal 13/15. To jeden ze znaczących momentów dla Butrym, która w 2024 roku zadebiutowała również w oficjalnym kalendarzu Paris Fashion Week. 

Eleganckie wnętrze butiku Magda Butrym w Warszawie, z klasycznymi detalami architektonicznymi i nowoczesnym designem. To przykład prestiżowych lokalizacji, definiujących luksusowe butiki w Warszawie 2024, oferujących modę premium.

Luksusowe butiki w Warszawie 2024: debiut Santoni

Włoski luksus zawitał do Warszawy. W październiku 2024 w prestiżowej lokalizacji Placu Trzech Krzyży zadebiutował pierwszy w Polsce salon marki Santoni. Jeden z najbardziej cenionych producentów obuwia na świecie, słynie z umiejętnego połączenia najlepszej klasy wzornictwa z ponadczasową elegancją. Każda para obuwia Santoni to efekt ręcznej pracy doświadczonych rzemieślników, co gwarantuje najwyższą jakość i wyjątkowość każdego produktu.  

Zdecydowaliśmy się otworzyć tutaj własny sklep, aby wzmocnić naszą obecność i lepiej poznać oczekiwania lokalnych klientów.  Kiedy sprzedaje się w sklepach wielomarkowych, trudno jest w pełni zrozumieć ducha marki i przedstawić jej pełną ofertę. Jestem przekonany, że w sklepie monobrandowym będziemy w stanie o wiele lepiej przekazać charakter, wartości i DNA Santoni 

– podkreślił w wywiadzie z Fashion Biznes właściciel matki, Giuseppe Santoni, który odwiedził Polskę z okazji otwarcia salonu.

Nowoczesne wnętrze butiku Santoni w Warszawie, z elegancką ekspozycją obuwia i akcesoriów. To miejsce wyróżnia się designem i jakością.
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES