noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Zmiany na stanowisku rzecznika prasowego w LPP

REKLAMA
noSlotData

LPP, czyli firma odzieżowa, która podczas swojej 16-letniej działalności rozwinęła takie marki jak Reserved, Mohito czy Sinsay od początku roku stawia czoła wielkim zmianom.

Zmiana strategii, zwiększenie kontroli warunków pracy w fabrykach, większy nacisk na rozbudowę strefy e-commerce czy plany rozwojowe dotyczące zatrudnienia pokazują, że firma nie tylko intensywnie prosperowała przez pierwsze pół roku, ale również, że nie zamierza zwolnić.

Kolejną wielką zmianą jest zmiana na stanowisku rzecznika prasowego. Marta Chlewicka, która pełniła tę funkcję od 3 lat przeszła do innego zespołu. Od czerwca br. pracuje w Dziale Marketingu Reserved na stanowisku Koordynatora ds. Marketingu, gdzie skupia się na dwóch obszarach: marketingu konsumenckim (obecnie jest zaangażowana min. w nasze działania związane z otwarciem salonu flagowego Reserved na Oxford Street w Londynie) oraz na relacjach z mediami.

Funkcję rzecznika prasowego w LPP tymczasowo sprawuje Sławomir Ronkowski, dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w spółce.

Marta Chlewicka rzecznik prasowy LPP
Marta Chlewicka, LPP

Marta Chlewicka urodziła się w 1982 r. Jest absolwentką wydziału Politologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W trakcie studiów związana była ze studenckim Radiem Sfera.

Cała jej dotychczasowa kariera zawodowa związana jest z LPP, gdzie pracuje już blisko 8 lat. W latach 2010-09.2014 pracowała na stanowisku Asystentki Prezesa. Od 09.2014 do 06.2017 pełniła funkcję Rzecznika Prasowego oraz koordynatora ds. CSR (09.2014 — 10.2016).

 

>>>Czytaj również: Monika Kapłan po kilku latach przerwy wraca do LPP

 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES