noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Zdjęcie przedstawiające najnowsze breloki Louis Vuitton, które trafią do sprzedaży 10 lipca. Po lewej: czarna torebka damska z 2 brelokami Vivienne Fashionista w różowym i czarnym kolorze. Po prawej: duża torba jeansowa w stylu vintage, ozdobiona monogramem LV z 2 brelokami Louis Bear – jednym w okularach przeciwsłonecznych, a drugim w czapce.

Louis Vuitton z własną kolekcją breloków. Będą większym hitem niż Labubu?

REKLAMA
noSlotData

Pluszowe breloki opanowały modowy świat, a Louis Vuitton nie zamierza pozostać w tyle. Francuski dom mody – znany z kultowych torebek i akcesoriów – wprowadza na rynek luksusową kolekcję breloków inspirowaną szałem na Labubu. Vivienne Fashionista i Louis Bear, wykonane z najwyższej jakości materiałów i ozdobione biżuteryjnymi dodatkami, mają szansę stać się nowym obiektem pożądania fanów designu z najwyższej półki. Czy ekskluzywne akcesoria LV przebiją chińską sensację Pop Mart?

W tym artykule przeczytasz:

  • Czym są nowe breloki Louis Vuitton i jak wyglądają?
  • Jak marka wpisała się w trend popularności Labubu?
  • Jakie dodatki i akcesoria można dokupić do breloków LV?
  • Ile kosztują Vivienne Fashionista i Louis Bear?
  • Kiedy i gdzie będzie można kupić breloki Louis Vuitton?

Labubu, ale w wersji luksusowej

Mogło się wydawać, że stale rosnąca popularność Labubu skutecznie zniechęci inne marki do tworzenia kolekcji akcesoriów. Jak się jednak okazuje, marka Louis Vuitton – nazywana również królem luksusu – wkrótce zadebiutuje z własną linią breloków, będących odpowiedzią na modę na pluszaki na torebkach. Czas premiery nie jest przypadkowy – to właśnie teraz przypada szczyt popularności na breloki chińskiej firmy Pop Mart. Czy akcesoria Louis Vuitton zrobią furorę wśród fanów Labubu?

Przeczytaj też: Kultowa zabawka przypadnie do gustu fanom Labubu?

Breloki Louis Vuitton zostawią konkurencję w tyle?

Stawka jest spora, bo przypominamy, że producent Labubu zarobił 1,6 mld dolarów… w zaledwie jeden dzień! Nie dziwi zatem, że Louis Vuitton, będący częścią luksusowego portfolio koncernu LVMH, próbuje swoich sił na rynku pluszowych i uroczych akcesoriów.

Tak oto do świata mody wkraczają Vivienne Fashionista i Louis Bear – gotowe, aby ozdobić torebki swoich nowych właścicieli. Propozycje francuskiego domu mody przypominają kultowy kwiatowy monogram Louis Vuitton lub misie. Wykonano je z wysokiej jakości skóry, którą połączono z biżuteryjnymi akcentami – cyrkoniami lub perłami.

Na tym jednak nie koniec. Louis Vuitton poszło o krok dalej – marka nie tylko stworzyła kolekcję konkurencyjną dla Labubu, ale także przygotowała akcesoria dla swoich breloków. Efekt? Vivienne Fashionista może nosić szalik, okulary przeciwsłoneczne czy nawet rakietę tenisową – łącznie do wyboru jest osiem propozycji w różnych kolorach. Z kolei Louis Beat trafi do sprzedaży w czterech wersjach, np. w odsłonie baseballowej czy w zestawie z żółtą torbą Millionaire Speedy.

Ile kosztują breloki Louis Vuitton?

Breloki Louis Vuitton kosztują zawrotne kwoty przekraczające 1 tys. dolarów. Za pluszową Vivienne Fashionistę zapłacisz 1390 dolarów (ponad 5 tys. złotych). Nieco mniej wynosi cena Louis Bear – 1270 dolarów (niecałe 4600 złotych). To i tak mniej, niż zapłacono za figurkę Labubu podczas pierwszej aukcji poświęconej viralowym zabawkom. Cena jednej z nich wyniosła rekordowe 150 tys. dolarów!

Gdzie kupić konkurencję dla Labubu?

Miłośnicy luksusowej mody mogą już teraz zamówić breloki Louis Vuitton w przedsprzedaży, jednak wyłącznie w aplikacji francuskiej marki. Globalna premiera odbędzie się już wkrótce, bo 10 lipca

Podczas gdy LV próbuje konkurować z Labubu, chińska figurka szykuje się do premiery kolekcji z UNIQLO. Dowiedz się więcej!

Zdjęcie główne: materiały prasowe Louis Vuitton

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES