noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Louis Vuitton dużymi krokami wkracza w świat digitalu

REKLAMA
noSlotData

W sobotę późnym wieczorem Nicolas Ghesquière, dyrektor kreatywny marki Louis Vuitton, podzielił się na swoim koncie Instagramowym nową twarz marki – Jaden Smith. To już druga wiadomość opublikowana za pomocą social media. Kilka dni temu poznaliśmy niezwykłą kolaborację LV z Lighting, gwiazdą gry komputerowej „Final Fantasy”. Francuski dom mody mocnym, digitalowym akcentem wchodzi w nowy rok i nie boi się eksperymentować z nowymi pomysłami.

Jaden Smith Louis Vuitton

Marki luksusowe coraz śmielej poczynają w świecie mediów społecznościowych, otwierają się na sprzedaż internetową, tym samym puszczając oko do młodszego odbiorcy. Ten z kolei nie jest już zainteresowany kolejnym nic nie znaczącym produktem. Dziś klient chce utożsamić się z marką. Przykład działań Louis Vuitton czy Burberry doskonale wpisuje się w ten nowy schemat. Niech fantazja stanie się rzeczywistością.

Reality and fantasy become one : lightning a genuine heroine in the new @louisvuitton series 4 ad campaign

A video posted by ? (@nicolasghesquiere) on

Autor: Urszula Wiszowata

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES