W sobotę późnym wieczorem Nicolas Ghesquière, dyrektor kreatywny marki Louis Vuitton, podzielił się na swoim koncie Instagramowym nową twarz marki – Jaden Smith. To już druga wiadomość opublikowana za pomocą social media. Kilka dni temu poznaliśmy niezwykłą kolaborację LV z Lighting, gwiazdą gry komputerowej „Final Fantasy”. Francuski dom mody mocnym, digitalowym akcentem wchodzi w nowy rok i nie boi się eksperymentować z nowymi pomysłami.
Marki luksusowe coraz śmielej poczynają w świecie mediów społecznościowych, otwierają się na sprzedaż internetową, tym samym puszczając oko do młodszego odbiorcy. Ten z kolei nie jest już zainteresowany kolejnym nic nie znaczącym produktem. Dziś klient chce utożsamić się z marką. Przykład działań Louis Vuitton czy Burberry doskonale wpisuje się w ten nowy schemat. Niech fantazja stanie się rzeczywistością.
Autor: Urszula Wiszowata