Światowy potentat branży kosmetycznej i luksusowa marka modowa rozpoczynają współpracę. Tym samym Valentino dołącza do elitarnego grona domów mody, które mogą pochwalić się własną linią kosmetyków.
Jak podaje L’Oréal, zawarta umowa licencyjna, która wejdzie w życie z początkiem stycznia 2019 roku obejmuje stworzenie, rozwój oraz dystrybucję perfum, a także luksusowych kosmetyków pod marką Valentino.
Stefano Sassi, CEO włoskiej marki, podkreśla: Jesteśmy bardzo podekscytowani rozpoczęciem współpracy z L’Oréal i możliwością dalszego rozwoju naszego kosmetycznego biznesu. Valentino ma świetny potencjał w tej kategorii a wspólnie z L’Oréal – niekwestionowanym ekspertem w sektorze, będziemy mogli ten potencjał wykorzystać.
Na rynku dostępne są już zapachy sygnowane przez włoski dom mody (trzy najchętniej kupowane to Donna, Uomo oraz Valentina). Nowa linia kosmetyków ma odzwierciedlać „ducha marki”, podkreślać nadzwyczajność, ale także nowoczesność i piękno – tak jak kreacje wychodzące spod rąk Pierpaolo Piccioli, dyrektora kreatywnego włoskiego domu mody. Zmiana na tym stanowisku, spowodowana odejściem Marii Grazii Chiuri do domu mody Dior w 2016 r., tchnęła we włoską markę nową energię, czego najlepszym przykładem – oprócz dobrych recenzji – jest zawarta umowa licencyjna.
Nicolas Hieronimus, pełniący obowiązki CEO w L’Oréal przyznaje: Jesteśmy podekscytowani, że otrzymaliśmy licencję na produkty Maison Valentino. Dzięki wyjątkowemu połączeniu prestiżu i nowoczesności Valentino z pewnością spodoba się klientom na całym świecie i idealnie uzupełni nasze portfolio.