W ostatnich latach szczególnie na zachodzie popularne stały się kolaboracje domów mody i projektantów z platformami sprzedażowymi, domami handlowymi czy sieciówkami. To sposób, aby drogie ubrania z luksusowymi metkami trafiły do szerszej publiczności w przystępnej cenie. Do tego grona dołączył polski projektant Łukasz Jemioł, który przyjął zaproszenie do współpracy od platformy parentingowej Limango i stworzył pierwszą kolekcję dla dzieci. Limitowana linia Łukasz Jemioł Kids dedykowana jest dzieciom w wieku 3-7 lat.
Łukasz Jemioł: Od długiego czasu myślałem o stworzeniu kolekcji dla dzieci. Moje klientki często przychodzą do butiku z dziećmi i regularnie pytają czy nie myślałem o kolekcji „w wersji mini“. Myślałem i to wiele razy. Nareszcie mogę podzielić się dobrą wiadomością – linia Łukasz Jemioł Kids jest prawie gotowa. Przed nami już tylko sesja zdjęciowa w następnym tygodniu, a 24 sierpnia będziemy mogli pokazać efekt wielomiesięcznych przygotowań i pracy.
Kolaboracje projektantów z firmami lub sieciówkami są popularne na zachodzie. Jak to jest w Polsce – czy to Twoja pierwsza tego typu współpraca?
Łukasz Jemioł: Świat mody myśli przede wszystkim o klientach, dlatego my, projektanci tworząc kolekcję mamy na uwadze przede wszystkim osoby, które później chętnie założą daną rzecz. Moda na szczęście nie polega tylko na projektowaniu kreacji, które spiszą się wyłącznie na wybiegu, sesji zdjęciowej i w kolorowym magazynie. Współpraca z platformami sprzedażowym czy sieciówkami czyni pracę projektantów przystępną, poza tym docieramy do nowych odbiorców i pokazujemy naszą pracę szerokiej publiczności. To już moja druga współpraca z Limango. Pomysł na połączenie sił w powstawaniu kolekcji dziecięcej pojawił się zupełnie naturalnie. Nasza współpraca sprawdziła się w przeszłości, co przyspieszyło decyzję, żeby tę kolekcję także stworzyć wspólnie.
Kto czyta Twojego bloga o modzie męskiej – mamy, które doradzają mężom czy sami ojcowie?
Michał Będźmirowski, bloger “Modny Tata”: Mojego bloga czytają różne osoby, zaczynając od matek, kobiet, które doradzają swoim mężczyznom, jak również sami mężczyźni, którzy są zainteresowani prowadzonym przeze mnie stylem życia, modą i moimi zainteresowaniami. Są pośród nich także osoby interesujące się sportem oraz prowadzeniem zdrowego trybu życia.
Staram się pisać do różnych odbiorców, stąd szerokie spektrum umieszczanych przeze mnie postów na blogu: od tematów ojcostwa, sportu, mody, po zwykłe, codzienne zajęcia.
Bierzesz udział w sesji zdjęciowej Łukasz Jemioł Kids wspólnie z Twoim synkiem Brunem. Czy to wasza pierwsza wspólna sesja zdjęciowa?
Michał Będźmirowski: To będzie nasza druga sesja z Brunem i na pewno nie ostatnia.
Ambasadorką kolekcji jest dziennikarka, ambasadorka programu SuperMamy Limango i mama dwuletniego Tyśka Beata Sadowska: Kupując ubranka dla synka, sprawdzam materiał, bo dzieci nie lubią szorstkich, drapiących tkanin. Stawiam na bawełnę, ale dobrą – te rzeczy pierze się po tysiąc razy. Zwracam uwagę na jakość, wytrzymałość, wygodę, materiał. Tysiek ciągle się wspina, skacze, biega, więc ubrania muszą być przede wszystkim funkcjonalne. Zakupy online są dla każdej zabieganej mamy prawdziwym wybawieniem: to oszczędność czasu, pieniędzy i zdecydowanie znak naszych czasów.
Łukasz Jemioł zaprojektował między innymi koszulki z wizerunkiem kota. Mali fani mody znajdą dla siebie także wygodne bluzy z kapturem, leginsy, spodnie dresowe oraz ciepły, jesienny komplet – szalik i czapkę. Dla dziewczynek powstała także dwukolorowa sukienka z miętowym piórkiem i groszkową kokardką. Kolekcja jest utrzymana w odcieniach szarości, pudrowego różu i błękitów. Ubranka są przyjemne dla wymagającej skóry dzieci i wygodne, zgodnie z filozofią koszulek linii dla dorosłych Łukasz Jemioł Basic.
Łukasz Jemioł świętuje w tym roku 10 lat twórczości. Od momentu debiutu w 2005 roku nazwisko projektanta stało się jedną z największych marek na polskim rynku modowym. Pokazy premierowych kolekcji odbywają się dwa razy w roku – linie BASIC i PREMIUM cieszą się ogromnym uznaniem i zainteresowaniem świata mody.
LIMANGO.PL to największa platforma parentingowa online w Polsce oferująca swoim klientom odzież, obuwie i dodatki dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, a także akcesoria sportowe, oraz sprzęt gospodarstwa domowego.
Śpieszcie się. Limitowana kolekcja dostępna będzie wyłącznie na www.limango.pl do szóstego września.