REKLAMA

Zmiany kadrowe w branży: Jemioł, Pop Up Grupa, Cut the Mustard

REKLAMA

Jak się okazuje, nawet w okresie wakacyjnym branża mody nie śpi. Ostatnimi czasy doszło na naszym rodzimym rynku do wielu zmian kadrowych, o których spieszymy Wam donieść.

Łukasz Jemioł

 

 

 

 

 

 

Do zespołu Łukasza Jemioła dołączyły dwa nowe nazwiska. Stanowisko PR Managera objęła Bożena Szwarc. Od kilkunastu lat jest ona zawodowo związana z mediami. Jako PR Manager w TVP2 odpowiadała za współpracę z mediami, PR marek programowych TVP2 oraz patronaty. W Wirtualnej Polsce, jako Social Media Manager współtworzyła i prowadziła profile Telewizji WP w mediach społecznościowych. Prowadziła również programy w Telewizji Polskiej i WP.tv, współpracowała z Golden Media Polska oraz Marquard Media Polska.

 

Nowym managerem ds. marketingu i sprzedaży została Nikola Zbyszewska. Swoje doświadczenie w dziedzinie copywritingu, marketingu i dziennikarstwa zdobywała w największych agencjach i redakcjach w Polsce. Przez lata związana była z Wirtualną Polską, współpracowała także z Agorą oraz Marquard Media Polska. Specjalizuje się w działaniach kreatywnych, content designie oraz marketingu online.

Pop Up Grupa

Pierwszy  kolektyw strategiczno-kreatywny w branży mody i lifestyle doczekał się dwóch nowych członkiń. Pierwsza z nich to Agnieszka Lewcio, która dołączyła do zespołu jako Head of Digital Strategy. Specjalistka w zakresie digital marketingu, mediów społecznościowych i działań niestandardowych w mediach interaktywnych. Lewcio prowadziła projekty na rynku polskim i zagranicznym dla marek globalnych z różnych sektorów: H&M, Tony & Guy, McDonald’s, Allegro, Nivea. Obecnie wspiera rozwój i działania online takich marek jak: Fiore, L37 i TOVA.

 

 

Druga to Paulina Ciecierska, która zasili Pop Up Grupę na stanowisku Head of Business Strategy. Od 12 lat pracuje w sektorze retail. Ekspertka w zakresie, planowania, merchandisingu, zakupów oraz tworzenia i zarządzania produktem. Ciecierska to doświadczony specjalista w zwiększaniu sprzedaży oraz poprawy rentowności marek polskich i zagranicznych, jak również twórca rozmaitych pomysłów w e-commerce. Obecnie też dyrektor zarządzająca i kreatywna w Cardio Bunny.

Cut the Mustard

Wakacje to również okres zmian w branży kreatywnej. Nowym dyrektorem agencji Cut the Mustard został Alek Frydrych, który do tej pory współpracował z agencją Grey Group. Frydrych związany jest z reklamą od blisko dziesięciu lat. Na swoim koncie ma już kilkadziesiąt nagród i wyróżnień zdobytych w najbardziej prestiżowych konkursach w branży. W Cut the Mustard będzie odpowiedzialny za zarządzanie działem kreacji oraz wsparcie strategiczne zarządu agencji.

 

 

 

>>> Zobacz również: Dwa czołowe nazwiska żegnają się z amerykańską edycją “Vogue’a”

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES