„La Mania sprzedaje czapki z metką „Made In Bangladesh”. „Polscy producenci nie sprostali naszym oczekiwaniom””

3714
źródło: pudelek.pl

„W ostatnim czasie polskie celebrytki zajmujące się też biznesem odzieżowym znalazły się na celowniku blogerów, którzy weryfikują, czy sprzedawane przez nie ubrania spełniają obiecywane standardy. Okazało się, że niektóre celebryckie marki częściowo wprowadzają klientów w błąd, reklamując się np. tym, że szyją wszystko wyłącznie w Polsce, podczas gdy w rzeczywistości odpruwają zagraniczne metki i wszywają swoje.

Afera zatoczyła już w polskim show biznesie duże koło, aż dotarła do Joanny Przetakiewicz i jej firmy La Mania. Dziennikarz Bartek Fetysz udostępnił na Facebooku screeny wiadomości od rozczarowanej klientki La Manii, która otrzymała czapkę z metką „Made In Bangladesh”. Do czapki dołączony był list, w którym napisano, że produkty La Manii są w stu procentach szyte w Polsce.” – pudelek.pl

CZYTAJ WIĘCEJ