Popularny dyskont nie zwalnia tempa. To już kolejna znana marka w Biedronce.
Po Femi Stories i L37 przyszedł czas na streetwearową markę. Trzeba przyznać, że tego lata Biedronka wyjątkowo zadbała o swój dział „modowy”. Tym razem popularny dyskont podjął współpracę z firmą Kubota. Popularne klapki trafią do sklepów na 2 tygodnie, od czwartku, 25 lipca do 8 sierpnia. Nie radzimy jednak czekać do końca promocji. Ze względu na ogromną popularność, klapki najprawdopodobniej wyprzedadzą się znacznie szybciej.
Co zaskakujące to, że Kuboty na biedronkowych półkach będą jeszcze tańsze niż zwykle! Ich cena regularna wynosi 29 złotych. W dyskontach będzie można je kupić za 19,99. Ile więc kosztuje produkcja tych klapek, aby sprzedaż o kolaboracja z sieciówką była opłacalna?
Kubota przyzwyczaiła nas już do swojego poczucia humoru i namawia do wypełniania plastikowej siaty “Biedry” klapkami charakterystycznymi dla lat 90-tych. Czy powinniśmy się spodziewać dzikich tłumów przed sklepem i walki przy koszach z klapkami jak za czasów Wittchena?
Zobacz również: Foot Truck? Eobuwie otwierają pop-up store nad morzem!