LVMH podpisał z Rihanną kontrakt na stworzenie pełnej linii kosmetyków.
Rihanna to nie tylko piosenkarka. To również instytucja z ogromnym potencjałem biznesowym. Do tej pory współpracowała z markami Mac Cosmetics oraz Parlux Ltd. Teraz czas na kolejny krok. Kendo – dział LVMH będący swoistym inkubatorem produktów, które następnie sprzedawane są pod szyldem LVMH w Sephorze i innych placówkach – planuje wprowadzić na rynek linię kosmetyków Fenty Beauty by Rihanna jesienią przyszłego roku. Artystka dołączy tym samym to Marc Jacobs Beauty i Kat Von D Beauty – pozostałych dwóch projektów kosmetycznych Kendo.
W zasadzie wszystko, czego dotknie Rihanna zamienia się w złoto i każdy projekt, przy którym pracuje wokalistka okazuje się sukcesem. LVMH i Kendo doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego zgodzili się na tę iście gwiazdorski kontrakt opiewający na 10 milionów dolarów.
Autor: Kasia Michalik