noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Moodo na sprzedaż

Kolejne przejęcie na polskim rynku odzieżowym. Decyzja w rękach UOKiK

REKLAMA
noSlotData

Firma dystrybucyjna Moodo Urban Fashion Mode z siecią 160 sklepów odzieżowych Moodo zmienia właściciela. Spółka ma trafić w ręce funduszu inwestycyjnego Omnikron Capital. Wniosek o zgodę na transakcję trafił pod koniec grudnia do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Przeczytaj również: Jedna z najpopularniejszych polskich marek odzieżowych trafi w ręce spółki Greenpoint

Moodo – polska marka z siecią sklepów franczyzowych

Moodo Urban Fashion Mode to spółka dynamicznie rozwijająca się od 12 lat na polskim rynku odzieżowym. Jej twórcy, rodzina Szyszko, aktywnie działa w branży odzieżowej od lat 90. Głównym przedmiotem jej działalności jest sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia. Spółka dystrybuuje swoje produkty na terenie całego kraju przede wszystkim za pośrednictwem sklepów franczyzowych. Tych – pod szyldem Moodo – firma posiada 160 na terenie całej Polski. 

Moodo prowadzi również sprzedaż przez internet. Dynamika sprzedaży w kanale e-commerce sięga 60-70 proc.  Spółka oprócz polskiego rynku, obecna jest również na terenie Czech, Słowacji, Grecji, Iranu, Litwy i Bułgarii, gdzie posiada łącznie 200 partnerów biznesowych. 

Oferta Moodo skierowana jest przede wszystkim do nowoczesnych kobiet poszukujących rozwiązań łączących modę casualową z aktualnymi trendami.

Polska sieć odzieżowa na sprzedaż

Omnikron to spółka celowa stworzona potrzeby transakcji. Głównym przedmiotem jego działalności jest działalność holdingów finansowych. Fundusz kontrolowany jest przez spółkę Omikron Capital S.C.A. SICAV-RAIF z siedzibą w Luksemburgu, zastrzeżony alternatywny fundusz inwestycyjny, prowadzący działalność inwestycyjną typu private equity, polegającą na lokowaniu środków pieniężnych inwestorów w aktywa rynku kapitałowego w postaci udziałów / akcji spółek.

Wniosek o zgodę na przeprowadzenie wpłynął tuż przed końcem grudnia tj. 29.12.2023 do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). O czym czy przejęcie będzie mogło dojść do skutku, zadecyduje urząd. 

Zdjęcie główne: Arkadiusz, Tadeusz, Przemysław Szyszko, współwłaściciele firmy Moodo Urban Fashion Mode, Źródło: mat. prasowe

Przeczytaj również: Crowdfunding w startupie modowym – czy się opłaca?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES