Zbliża się okres świąteczny, w związku z czym już wiele osób szuka prezentów pod choinkę dla swoich bliskich. Naprzeciw temu postanowiła wyjść Klarna. Jej najnowsza kampania “Najlepszy prezent – więcej czasu” przypomina, że usługa “Zapłać za 30 dni” oferuje konsumentom większą swobodę i komfort w czasie intensywnego okresu przedświątecznych zakupów.
Klarna ogłosiła nową kampanię
Klarna już od 2005 roku realizuje misję zrewolucjonizowania branży bankowości detalicznej. Swoimi usługami pomaga konsumentom oszczędzać czas i pieniądze, a także lepiej zarządzać przepływem gotówki i podejmować świadome decyzje zakupowe. Innowacyjną technologię Klarny zintegrowało już ponad 400 tys. globalnych partnerów handlowych. Teraz, w okresie przedświątecznym, szwedzki fintech pragnie o tym przypomnieć. W związku z tym ruszył z kampanią pod hasłem “Najlepszy prezent – więcej czasu”.
– W okresie przedświątecznych przygotowań wielu z nas staje przed wyzwaniem kupienia wymarzonych prezentów dla bliskich w krótkim czasie i w ramach ograniczonego budżetu. W takich warunkach świąteczne przygotowania stają się nerwowym wyścigiem z czasem. W naszej świątecznej kampanii, chcemy pokazać, że nie musi tak być. Klarna pozwala zaplanować świąteczne wydatki i zrobić zakupy w najlepszych cenach. Nasi partnerzy oferują atrakcyjne promocje, a dodatkowo możliwość zapłaty za zakupy z Klarną – w ciągu 30 dni, bez żadnych dodatkowych kosztów
– skomentowała Agnieszka Jabłońska-Twaróg, B2C marketing manager, która odpowiada za działania marketingowe Klarny w Polsce.
Kampania “Najlepszy prezent – więcej czasu”
Kampania “Najlepszy prezent – więcej czasu” wystartowała w połowie listopada i potrwa do 17 grudnia. Jest prowadzona równolegle na 9 rynkach (oprócz Polski, także we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Austarlii, Nowej Zelandii, Czechach i Grecji). Łącznie weźmie w niej udział ponad 60 sklepów partnerskich. W kampanii prowadzonej na polskim rynku bierze udział 10 merchantów Klarny, m.in. Reserved, TATUUM, adidas, Local Heroes, eZebra, About You, Pandora.
Działania są prowadzone w kanałach digital (Meta, Google Display Network i Snapchat), outdoor (spektakularne OOH w centrum Warszawy), PR oraz kanałach własnych Klarny i jej partnerów. Kampanię wspierają także działania z influencerami. Za strategię mediową i współpracę z partnerami w Polsce odpowiada Agnieszka Jabłońska-Twaróg, a za egzekucję zespół Paid Media Klarny. Zakupu nośników reklamy zewnętrznej dokonał dom mediowy MediaCom. Działania komunikacyjnie będzie wspierać agencja Havas PR Warsaw.
Przeczytaj również: Jak marka The Odder Side osiągnęła sukces? “Podchodzimy do wyzwań z entuzjazmem”