Szwedzka sieciówka już od dawna prowadzi swój magazyn, nie tylko internetowy, ale również drukowany. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, świetnie pokazuje on produkty H&M, które są ulokowane gdzieś na drugim planie, tuż za najważniejszym – za modą. To ją H&M wysuwa na czołówkę i to ona ma inspirować oraz budować świadomość marki. Zresztą, nie tylko moda, bo H&M to od jakiegoś czasu nie tylko kojarząca się ze street stylem firma, ale marka angażująca się również w sprawy społeczne, charytatywne i edukacyjne.
Treści typowo dziennikarskie są dziś tym, na co decyduje się coraz więcej PR-owców tworzących strategie komunikacyjne marek. Nie od dziś wiadomo, że brand journalism i content marketing to wielkie trendy tego i przyszłego roku, a niedoceniany dotąd przez dziennikarza PR-owiec, w końcu może się wykazać. A firma zyskać rzeszę stałych odbiorców i potencjalnych klientów, którzy potraktują brand nie jako wielką korporację, sprzedającą ubrania, a markę, z którą można się utożsamić i do której warto wracać.
Autor: Joanna Dederko