Zalando, wiodąca europejska platforma online dla mody i stylu życia, startuje z nową kampanią “Najlepiej Ci w byciu sobą”, której ambasadorką została artystka i piosenkarka Katarzyna Nosowska.
Przeczytaj również: Kultowa marka bielizny po latach powróci na wybieg. Przedstawi nowe oblicze?
Katarzyna Nosowska ambasadorką Zalando
Kampania, której częścią została Katarzyna Nosowska, zachęca do celebrowania autentyczności poprzez modę oraz do odpuszczenia rzeczy, które nam nie pasują i wybrania tego, co dla nas naprawdę ważne. Bez konieczności udowadniania czegokolwiek komukolwiek.
Katarzyna Nosowska, polska wokalistka i twarz projektu, znana z unikatowego i bezkompromisowego stylu doskonale reprezentuje ideę kampanii “Najlepiej Ci w byciu sobą”. Pokazuje, jak celebrować dojrzałość, w której zyskujemy pewność siebie i zaufanie do własnych wyborów. Wiosenne stylizacje w kampanii zostały wybrane spośród tysięcy marek dostępnych na Zalando, pasujących na różne okazje z myślą o nieprzewidywalnej, polskiej pogodzie.
Agencją odpowiedzialną za strategię i koncepcję kreatywną kampanii było 180heartbeats + JUNG v.MATT, a jej realizację zapewniło studio Shoot Me Visual Artists. Reżyserem wszystkich reklam był Arek Nowakowski, a za talent management odpowiedzialna była agencja Lettly.
Więcej o modzie znajdziesz na lamode.info
Zdjęcie główne: mat. prasowy Zalando