Stylistka i niekwestionowana ikona polskiej mody nawiązała współpracę z marką SI-MI.
Horodyńska zaprojektowała dla SI-MI autorską linię ubrań w nowoczesnym, minimalistycznym stylu. W sportowej, a jednocześnie delikatnej kolekcji dominują biel, czerń i denim. Projekty są połączeniem stylu stylistyki i marki, a znajdziemy w niej m.in. spodnie z wysokim stanem, oversize’owe kurtki czy najmodniejsze w tym sezonie bomberki. Część modeli posiada charakterystyczne dla SI-MI elementy, takie jak strzępienia i prucia. Horodyńska nie tylko zaprojektowała linię, ale również została gwiazdą kampanii wykonanej przez Macieja Nowaka, a stylizowanej przez Bartka Indykę.
Kolekcja Joanny Horodyńskiej dla SI-MI będzie dostępna zarówno w internetowym, jak i stacjonarnym butiku marki już od 9 czerwca. Czy stanie się hitem?

Zdjęcia: Maciej Nowak Studios
Stylizacje: Bartłomiej Indyka
Makijaż: Beata Milczarek
Fryzury: Raff Zurr
Autor: Kasia Michalik