Uniqlo podbiło serca Polaków prostotą i jakością. Tuż po otwarciu nowego salonu stacjonarnego Uniqlo Arkadia, sieć zapowiada dalszą ekspansję.
Japońska marka odzieżowa Uniqlo zdecydowała się na inwestycję w prestiżową lokalizację w samym sercu Warszawy. Domy Towarowe Wars Sawa Junior staną się nowym adresem stacjonarnego sklepu tej popularnej sieci. Po dwuletnim sukcesie formatu pop-up, Uniqlo zdecydowało się na otwarcie pełnowymiarowego sklepu o powierzchni 1779 mkw. przy jednej z najbardziej ruchliwych ulic handlowych Warszawy.
Uniqlo Warszawa. Powstanie nowy sklep stacjonarny
G City Europe, zarządca nieruchomości Wars Sawa Junior, poinformował o podpisaniu umowy z japońską marką i przekształcenie obecnego pop-up store’u w stałą lokalizację Uniqlo Warszawa. – Jesteśmy zaszczyceni, że Uniqlo wybrało Wars Sawa Junior na swój nowy sklep. Dwa lata temu marka otworzyła u nas swoją pierwszą lokalizację w Polsce. Dziś, podejmując decyzję o powiększeniu powierzchni handlowej i wprowadzeniu stałego sklepu potwierdza, że jest to idealna lokalizacja dla międzynarodowych marek przyciągających fanów miejskiego stylu życia – powiedział Eshel Pesti, CEO G City Europe.
Będzie to drugi stały sklep japońskiej sieci. Pierwszy został otwarty we wrześniu w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. Zajął on powierzchnię blisko 1300 mkw.
Uniqlo – o marce
Inspirowana japońskim minimalizmem, marka Uniqlo tworzy ponadczasowe kolekcje odzieży, które łączą jakość, funkcjonalność i przystępność cenową. LifeWear, czyli ubrania na każdy dzień, to esencja filozofii marki – proste, ale przemyślane projekty, które pozwalają wyrazić swój indywidualny styl. Kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci cechują się wysoką jakością i przystępną ceną. Uniqlo to flagowa marka japońskiego koncernu Fast Retailing, jednego z największych na świecie producentów odzieży.
Dowiedz się więcej: Historia Marki: Uniqlo – firma, w której wszyscy zarabiają tyle samo