noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Uniqlo kampania 2024. Uniqlo Warszawa

Japońska sieć otworzy dwupiętrowy sklep w centrum Warszawy. To synonim minimalizmum i jakości

REKLAMA
noSlotData

Uniqlo podbiło serca Polaków prostotą i jakością. Tuż po otwarciu nowego salonu stacjonarnego Uniqlo Arkadia, sieć zapowiada dalszą ekspansję.

Japońska marka odzieżowa Uniqlo zdecydowała się na inwestycję w prestiżową lokalizację w samym sercu Warszawy. Domy Towarowe Wars Sawa Junior staną się nowym adresem stacjonarnego sklepu tej popularnej sieci. Po dwuletnim sukcesie formatu pop-up, Uniqlo zdecydowało się na otwarcie pełnowymiarowego sklepu o powierzchni 1779 mkw. przy jednej z najbardziej ruchliwych ulic handlowych Warszawy. 

Uniqlo Warszawa przy ul. Marszałkowskiej przekształci swój pop-up store w sklep stacjonarny
Uniqlo Warszawa przy ul. Marszałkowskiej przekształci swój pop-up store w sklep stacjonarny / fot. G City Europe

Uniqlo Warszawa. Powstanie nowy sklep stacjonarny

G City Europe, zarządca nieruchomości Wars Sawa Junior, poinformował o podpisaniu umowy z japońską marką i przekształcenie obecnego pop-up store’u w stałą lokalizację Uniqlo Warszawa. – Jesteśmy zaszczyceni, że Uniqlo wybrało Wars Sawa Junior na swój nowy sklep. Dwa lata temu marka otworzyła u nas swoją pierwszą lokalizację w Polsce. Dziś, podejmując decyzję o powiększeniu powierzchni handlowej i wprowadzeniu stałego sklepu potwierdza, że jest to idealna lokalizacja dla międzynarodowych marek przyciągających fanów miejskiego stylu życia – powiedział Eshel Pesti, CEO G City Europe.

Będzie to drugi stały sklep japońskiej sieci. Pierwszy został otwarty we wrześniu w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. Zajął on powierzchnię blisko 1300 mkw.

Japońska sieć Uniqlo otworzyła we wrześniu swój pierwszy salon stacjonarny w Westfield Arkadia. Uniqlo Warszawa Arkadia.
Japońska sieć Uniqlo otworzyła we wrześniu swój pierwszy salon stacjonarny w Westfield Arkadia / fot. mat. prasowe

Uniqlo – o marce

Inspirowana japońskim minimalizmem, marka Uniqlo tworzy ponadczasowe kolekcje odzieży, które łączą jakość, funkcjonalność i przystępność cenową. LifeWear, czyli ubrania na każdy dzień, to esencja filozofii marki – proste, ale przemyślane projekty, które pozwalają wyrazić swój indywidualny styl. Kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci cechują się wysoką jakością i przystępną ceną. Uniqlo to flagowa marka japońskiego koncernu Fast Retailing, jednego z największych na świecie producentów odzieży.

Dowiedz się więcej: Historia Marki: Uniqlo – firma, w której wszyscy zarabiają tyle samo

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES