noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Jak zbudować modną przestrzeń do pracy?

REKLAMA
noSlotData

Miejsce pracy powinno być w pełni funkcjonalne oraz odpowiadać wszystkim potrzebom pracownika. Dzięki temu ułatwia się codzienne działanie oraz zwiększa efektywność. Ale czy zastanawialiście się kiedykolwiek nad tym, że przestrzeń wykonywania obowiązków zawodowych powinna być również modna? Dotyczy to nie tylko branży fashion, ale też wszystkich pozostałych.

Z czego to wynika i jak zbudować modne wnętrze do pracy? O tym opowiemy poniżej. Zapraszamy do lektury.

Jakie powinno być miejsce pracy?

Oczywiście, miejsce do pracy musi przede wszystkim pozwalać na wygodne wypełnianie wszystkich obowiązków. Wymaga standardowego wyposażenia, jak biurko, krzesło oświetlenie, dzięki którym można bez przeszkód zająć się pracą, wykonywać ją swobodnie i spokojnie.

Przestrzeń do pracy to jednak znacznie więcej. To wnętrza inspirujące do działania, dające chwilę wytchnienia i pozwalające na kumulowanie nowej energii. W końcu to także miejsce, w którym tymi wszystkimi pozytywnymi elementami mamy dzielić się z partnerami biznesowymi lub klientami, przychodzącymi w odwiedziny lub na poważne rozmowy dotyczące przyszłych projektów.

Z tych wszystkich względów warto nieco popracować nad wyglądem wnętrz biurowych tak, żeby prezentowały się naprawdę przyjemnie i pracowały na naszą korzyści w oczach wszystkich gości.

Modne, czyli jakie?

Co to znaczy, że wnętrze biurowe powinno być modne? Czy wystarczy po prostu urządzić je w zgodzie z bieżącymi trendami aranżacyjnymi?

Sam styl oczywiście jest istotny. W biurach najchętniej wykorzystuje się wygodny i praktyczny minimalizm, który nieustannie zalicza się do ścisłej czołówki wnętrzarskiej.

Z jego pomocą udaje się zbudować funkcjonalne i wygodne biuro, o nowoczesnym, eleganckim wyrazie. Nie da się jednak ukryć, że w wielu przypadkach to za mało. Liczą się detale, które wprowadzamy do takiej hermetycznej przestrzeni, sprawiając, że staje się bardziej spersonalizowana i intrygująca.

Świetnym rozwiązaniem jest postawienie na kilka eleganckich, dobrej klasy przedmiotów, które dodają charakteru. Można to uzyskać choćby przy pomocy ciekawych i praktycznych lamp (stojących lub wiszących), jak te ze sklepu Azzardo. Dzięki nim budujemy nastrój, doświetlamy wybrane przestrzenie, dekorujemy oraz zyskujemy optymalną ilość światła do codziennej pracy.

Trendy wnętrzarskie to baza, od której rozpoczynamy budowę biura. Powinno się wykorzystywać ją w oparciu o zasadę stosowności – każda branża wymaga bowiem nieco innych elementów. Trochę inaczej wyobrażamy sobie przecież gabinet radcy prawnego niż awangardowego projektanta mody.

Warto przy planowaniu przestrzeni uwzględnić kilka kluczowych aspektów. Jednym z najważniejszych są oczywiście elementy tożsamości wizualnej marki. Branża fashion opiera się na konkretnym wizerunku. Gabinet, w którym przyjmujemy gości, staje się zatem naszą wizytówką. Powinny się w nim pojawiać kolory firmy, logotypy – wprowadzone dyskretnie i ze smakiem, aby nie przytłaczać, a budować świadomość marki.

Nie zapominajmy także o wykorzystaniu rozmaitych przedmiotów dekoracyjnych – ozdobnych lamp, dzieł sztuki lub elementów związanych z daną branżą. To one stanowią prawdziwą wisienkę na torcie oraz tworzą niepowtarzalny nastrój danej przestrzeni. Bez nich wnętrze wygląda na sterylne, z nimi zyskuje sporo przytulności oraz cech personalnych, które przecież stanowią podstawę większości branż kreatywnych.

Gabinet jak spod igły – sposób na budowanie wizerunku biznesu lub marki osobistej

Gdy umawiamy się w naszym biurze na spotkanie biznesowe z ważnym klientem lub inwestorem, staramy się wypaść perfekcyjnie. Dbamy o każdy element naszego stroju oraz materiałów marketingowych. Chcemy przecież pokazać się od jak najlepszej strony i nie ma w tym nic dziwnego.

Często zapominamy jednak, że oprócz nas samych na wszystkich gości oddziałuje również całe otoczenie. Warto zatem nieco się przyłożyć do ciekawego zaaranżowania i dopracowania przestrzeni firmowych, żeby wpisywały się w misję firmy, nawiązywały do elementów identyfikacji wizualnej marki oraz pokazywały, czym i jak się zajmujemy.

Wnętrza biurowe to tajna broń, z której warto korzystać, żeby zrobić dobre nie tylko pierwsze wrażenie na wszystkich naszych gościach.

Materiał przygotowany wraz z Azzardo

>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: „Joanna od luksusu, Jessica od biznesu. Czego nauczyły nas afery metkowe w polskiej modzie.”

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES