REKLAMA

“Praca, pasja, prawda, czyli jak kobiety budują marki osobiste. Ranking „Forbes Women””

REKLAMA

Liczba publikacji w mediach, możliwość docierania do licznych fanów oraz wartość przekazu, czyli ekwiwalent reklamowy za artykuły napisane na temat danej osoby (wart setki milionów złotych) – te trzy czynniki stanęły u podstaw rankingu Najlepsza marka osobista kobiet w Polsce. Znalazły się w nim pisarki, aktorki, wokalistki, influencerki, ale także kobiety realizujące biznesowe kariery.

Pani Olga Tokarczuk zostaje laureatką tegorocznego Nobla – tymi słowami w czwartek 10 października 2019 roku Mats Malm, sekretarz Akademii Szwedzkiej, poinformował świat o tym, że to Polka została oficjalnie nagrodzona literackim Noblem za 2018 rok. Wyróżnienie dostała za „narracyjną wyobraźnię, która z encyklopedyczną pasją pokazuje przekraczanie granic jako formę życia”. Jej nazwisko przez kolejne tygodnie nie schodziło z prasowych nagłówków. Tylko od ogłoszenia nominacji, czyli od 10 do 18 października ubiegłego roku, w polskiej prasie ukazało się aż 640 wzmianek na jej temat. Według analiz przeprowadzonych przez „Forbes Women” wspólnie z Press-Service Monitoring Mediów oraz firmą Sotrender, monitorującą media społecznościowe, to właśnie Olga Tokarczuk w ubiegłym roku miała najsilniejszą markę osobistą wśród polskich kobiet” – forbes.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.forbes.pl/rankingi/najlepsza-marka-osobista-kobiet-w-polsce-2020-ranking-forbes-women/d411vr4?utm_source=fb_forbes&utm_medium=social&utm_campaign=fb_redakcja&fbclid=IwAR0bTM1zdEx5MLZlG1d5Su1VrQIaDaUKIFkieqaa0zfk2N20iNXG-Odzny4″]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES