The Weeknd, a właściwie Abel Makkonen Tesfaye, staje się coraz bardziej wpływową gwiazdą w świecie mody. W ciągu ostatnich dwóch lat artysta współpracował z Alexandrem Wangiem, stał się ambasadorem Pumy oraz H&M-u.
The Weeknd – wokalista, DJ i kompozytor zadebiutował w 2010 roku piosenkami What You Need i Loft Music, które udostępnił anonimowo w serwisie Youtube, a już w 2011 roku wydał album House of Balloons, ujawniając tym samym swoją tożsamość.
Jak widać artysta nie ograniczył się tylko do muzyki. Dwa lata temu Kanadyjczyk zaangażował się w projekt z Wangiem. W 2015 roku panowie stworzyli dwie kolekcje: jedna powstała we wrześniu, następna w listopadzie.
Na tym jednak nie koniec. 24 stycznia pojawił się spot reklamowy Run the street Pumy, w którym The Weeknd jest ambasadorem marki. W kolekcji znajdziemy między innymi buty IGNITE evoKNIT. Model ten jest wyposażony w odblaskowy element, który zapewni dobrą widoczność w warunkach słabego oświetlenia. Buty są już dostępne w sprzedaży.
Podążając śladami Davida Beckhama, The Weeknd podzielił się z fanami informacją o kolejnej współpracy z największą siecią fast-fashion, jaką jest H&M. Będzie to kolekcja męska, która zadebiutuje na rynku 2 marca. Bomberkę z charakterystycznym już dla artysty logo XO można było zobaczyć na Instagramie gwiazdy.
https://www.instagram.com/p/BMQo3JJBuKo/
Na jak długo The Weeknd zagości w świecie mody jako projektant? Ewidentnie jest to świetna reklama dla tych marek. Takie gwiazdy jak ten piosenkarz zawsze wpływają pozytywnie na sprzedaż odzieży, która sygnowana jest sławnymi nazwiskami.