Dopasowanie asortymentu do imprezy
Kiedy wiesz, że targi odbędą się w październiku bądź gotowy na to, że klienci będą oczekiwać rzeczy na jesień i na zimę. Warto powstrzymać się od wyprzedaży zalegających kolekcji na rzecz zainteresowania klienta aktualnymi projektami. Pamiętaj, że na dużych targach jest większa konkurencja, która na pewno dobrze przygotuje asortyment.
Zainteresowanie potrzebami klienta
Pytaj, doradzaj, opowiadaj, wyraź zainteresowanie. Zadowolony klient to dopieszczony klient. Nie bój się zagadać, przedstawić się i zostawić wizytówki. Często nie kupujemy dla rzeczy, tylko dla idei i osoby, która za nią stoi.
Zostaw „przeszkadzacze” w domu
Wszystkie przedmioty, które rozpraszają uwagę skierowaną na klienta zostaw w domu lub schowaj głęboko w torbie. Przecież nikt nie chce zawracać głowy osobie skupionej na książce lub rozgrywającej grę życia na tablecie czy telefonie. Targi to ciężka praca. Wymagaj od siebie oraz od swoich pracowników.
Działaj, zmieniaj, bądź aktywny
Staraj się nie siedzieć, bądź w ruchu i obserwuj klientów. Zmieniaj ekspozycje, pokazuj rzeczy, które podobają się gościom. Zadbaj o to, by nowości zademonstrowane były w pierwszej kolejności.
https://www.instagram.com/p/B3SVqg7oQb2/
Czytaj dalej…