Targi świąteczne za chwilkę ruszają pełną parą i będą odbywać się praktycznie w każdy weekend. Wielu z wystawców płaci pieniądze za wynajem stoiska, zatrudnia personel, spodziewa się zysku, a niekiedy przychodzi strata. Rzeczywistość targowa różni się od sprzedaży w butikach. To, jak dana marka przygotuje się do dużego wydarzenia może sprawić, że odniesie ona ogromny sukces lub spektakularną klęskę. O to, jak najskuteczniej sprzedawać na targach spytaliśmy źródła. Podpytaliśmy Magdalenę Buczak, PR menedżera targów Slow Fashion. Oto podpowiedzi dla przyszłych wystawców imprez Grupy Slow.
Aranżacja stoiska
Zadbaj o to, by Twoja przestrzeń zainteresowała potencjalnych klientów. Wyeksponuj logo i nazwę marki tak, by zachowały się w pamięci klienta. Inspiruj się, poszukaj w Internecie różnych aranżacji i dodaj własne elementy charakterystyczne. Chyba nie chcesz, by Twoje stoisko wyglądało tak samo jak sąsiadujące obok?
Pamiętaj również o tym, by przygotować wizytówki, dzięki którym goście targów znajdą Cię potem w mediach społecznościowych i dokonają zakupu przez Internet.
Promocja we własnych mediach
Wyślij newsletter do bazy, promuj posty na fanpejdżu, pokaż na Instagramie jak przygotowujesz się do targów. Zainteresuj swoich fanów swoją pracą, atrakcjami towarzyszącymi targom czy ideą wydarzenia. Zarówno Ty, jak i organizator macie ten sam cel – przyciągnąć na wydarzenie gości i sprawić, by Twoja sprzedaż była jak najwyższa.
https://www.instagram.com/p/B3Rb47mjUJm/