Multibrand z modą premium i luksusową wprowadza kolejne rozwiązanie podnoszące komfort zakupów. W przymierzalniach udostępnione zostały multimedialne ekrany, które udzielą informacji o wniesionych produktach, umożliwią domówienie innego rozmiaru, a także zarekomendują kompletne stylizacje, przygotowane przez zespół stylistów GOMEZ.
Marka konsekwentnie rozwija własny koncept sprzedażowy. W przymierzalniach warszawskiego salonu właśnie udostępnione zostały kolejne funkcjonalności. Goście zyskali dostęp do ekranów multimedialnych z technologią RFID. Co to oznacza w praktyce? Klient, od razu po wejściu do przymierzalni, otrzyma podstawowe informacje na temat produktów, które wniósł. Szczegóły wraz z opisami i dostępnymi rozmiarami pojawią się na ekranie.
– Dodatkowo wyświetlone zostaną propozycje kompletnych zestawów, przygotowane przez stylistów GOMEZ. Klient, bezpośrednio z poziomu garderoby, może zamawiać nie tylko inne rozmiary, ale także kolejne produkty, spośród tych, które zostały uwzględnione w rekomendacji stylizacyjnej. W efekcie znacznie usprawnia to cały proces zakupowy
– mówi Jakub Kwiatkowski, wiceprezes zarządu GOMEZ.
Zmienne oświetlenie w przymierzalniach pozwala dostosować natężenie światła do własnych preferencji. Dzięki temu klient może sprawdzić, jak dana stylizacja będzie prezentowała się, np. w ciągu dnia, a jak w świetle wieczorowym. Do dyspozycji kupujących są styliści GOMEZ, którzy zawsze pomogą w dobraniu garderoby adekwatnie do okazji.
– Wszelkie udogodnienia, które wprowadzamy w salonach, są z myślą o naszych klientach. Zależy nam na tym, aby zakupy w GOMEZ były jak najbardziej komfortowe. Zauważyliśmy, że wielu z naszych gości z powodzeniem korzysta z urządzeń mobilnych i naszej aplikacji. Stąd pomysł, aby formułę prezentacji, przeglądania stylizacji i zamawiania produktów udostępnić na ekranach w garderobach
– dodaje J. Kwiatkowski.
Do przymierzalni wybrane rzeczy dostarcza asystent sprzedaży, a specjalny timer poinformuje o czasie oczekiwania. Każdy z produktów ma dedykowany kod QR, który można zapisać na telefonie i w dowolnym momencie przeczytać informacje na jego temat. Wybrane produkty klient zabiera do kasy, gdzie następuje finalizacja transakcji.
W przyszłości marka planuje dalszy rozwój digitalizacji zakupów.
>>> Przeczytaj również: Paweł Fornalski o przyszłości branży e-commerce. “Darmowe zwroty są ślepą uliczką”