“H&M ma za sobą zwyżkowy kwartał, ale sprzedaż w marcu o 46 proc. w dół rdr.”

“Pierwszy kwartał (liczony od 1 grudnia 2019 r. do 29 lutego 2020 r.) w H&M upłynął pod znakiem wzrostów. Zwyżkowy trend zaburzyła pandemia. Odzieżowy potentat wprowadza strategię, która pozwoli złagodzić negatywy wpływ koronawirusa. Odroczone i zmniejszone nakłady inwestycyjne, negocjacje w sprawie obniżki czynszów, skrócony czas pracy dziesiątek tysięcy pracowników – to tylko część działań, jakie wdraża grupa” – dlahandlu.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.dlahandlu.pl/nonfood/h-m-ma-za-soba-zwyzkowy-kwartal-ale-sprzedaz-w-marcu-o-46-proc-w-dol-rdr,86832.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

Newsletter

FASHION BIZNES