Szwedzka sieciówka zaskakuje kolejną nietypową współpracą. Tym razem H&M Beauty przygotowało limitowaną kolekcję inspirowaną lizakami Chupa Chups. Kolorowe opakowania, słodkie zapachy i nostalgiczne nuty mają zamienić codzienną pielęgnację w beztroską zabawę. Premiera już wkrótce, a zainteresowanie fanów rośnie z każdym dniem.
Z tego artykułu dowiesz się:
- Na czym polega współpraca H&M Beauty i Chupa Chups?
- Jakie produkty znajdą się w limitowanej kolekcji?
- Czy produkty są wegańskie i gdzie będzie można je kupić?
- Od kiedy kolekcja będzie dostępna w sprzedaży?
- Jak klienci zareagowali na tę słodką zapowiedź?
H&M Beauty x Chupa Chups
H&M nie ogranicza się wyłącznie do współpracy z luksusowymi brandami modowymi. Należąca do szwedzkiego koncernu marka kosmetyczna ogłosiła niedawno, że nadchodzi coś, na co czekali wszyscy miłośnicy słodyczy i nostalgii. To kolekcja H&M Beauty x Chupa Chups! Popularna sieciówka łączy siły z hiszpańską marką lizaków, która od ponad połowy wieku nie traci popularności na całym świecie.
Co ciekawe, to już kolejny raz, gdy H&M współpracuje z Chupa Chups. W sklepie szwedzkiej sieciówki pojawiły się już kiedyś ubrania z logo słynnego producenta słodyczy na patyku.
„H&M Beauty ma przyjemność ogłosić kolekcję Chupa Chups, która zabierze Twoją rutynę kosmetyczną w cudownie nostalgiczną podróż […]. Opakowanie kolekcji ma zabawny, retro klimat, z żywym i kultowym brandingiem Chupa Chups”
– czytamy w komunikacie prasowym na stronie internetowej H&M.
Przeczytaj również: Kulisy współpracy H&M z Magdą Butrym
Rutyna pielęgnacyjna z kultową słodkością
„Każdy produkt w tej kolekcji został zaprojektowany, aby zamienić twoją rutynę kosmetyczną w zabawną, radosną ucieczkę – przekształcając każdy dzień w coś słodkiego jak cukierki”
– mówi Mirja Kjellberg z H&M Beauty.
Współpraca dwóch brandów jest zaproszeniem do beztroskiej zabawy w formie kosmetyków. Zapachy produktów są inspirowane najpopularniejszymi smakami lizaków, dzięki czemu codzienna rutyna nabierze przyjemnej i – co najważniejsze – nostalgicznej słodyczy.
Co obejmuje kolekcja H&M Beauty i Chupa Chups? Zobacz listę produktów i ich ceny!
- Lip Swirl, czyli całonocna maska do ust (6,99 euro) – zmiękczający kosmetyk z masłem shea, zachwycający dwukolorowym efektem połączenia zapachów Choco Vanilla i Strawberry Cream.
- Juicy Duo, czyli duet balsamów do ust (6,99 euro) – nawilżająca formuła z dodatkiem masła shea, którą będzie można kupić w dwóch wersjach: wiśniowej i arbuzowej.
- Fruity Fusion, czyli trzy olejki do ust (7,99 euro) – nawilżające kosmetyki, które pozostawiają na ustach błyszczące i soczyste wykończenie. Dostępne owocowe zapachy: jabłko, wiśnia i arbuz.
- Cherry Splash, czyli mgiełka do włosów i ciała (5,99 euro) – orzeźwiająca formuła pachnąca słodką wiśnią. Zapach ma się utrzymywać nawet przez cały dzień.
Do tego – jak marka podkreśliła w jednym z komentarzy na Instagramie – wszystkie kosmetyki z linii H&M Beauty x Chupa Chups są wegańskie.


Zobacz też: Kosmetyki Rhode w sklepach stacjonarnych! Znamy szczegóły
Nie tylko kosmetyki, ale też akcesoria
Limitowana kolekcja nie ogranicza się wyłącznie do kosmetyków. Efektem współpracy H&M Beauty x Chupa są również akcesoria inspirowane kultowymi lizakami. To między innymi butelka na wodę czy breloczek z błyszczykiem w dwóch smakach. Oprócz tego do sprzedaży trafi również szminka w trzech wariantach – truskawkowym, arbuzowym i coli.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani, że Chupa Chups zainspirował nową limitowaną edycję H&M Beauty! Ta kolekcja wnosi cudownie zabawny zwrot akcji do piękna, przekształcając codzienną rutynę w dogadzanie sobie i doświadczenia nasycone naszym charakterystycznym duchem Forever Fun”
– podsumowuje współpracę Marta Ballesteros z Perfetti Van Melle.
Polecamy: Popularna marka kosmetyczna powraca
Kiedy kolekcja H&M Beauty x Chupa Chups trafi do sklepów?
Limitowana kolekcja H&M Beauty x Chupa Chups trafi do sprzedaży już wkrótce. Produkty kosmetyczne będące efektem współpracy dwóch słynnych marek pojawią się w ofercie sieciówki 17 lipca! Szwedzki gigant rozpoczął już odliczanie na swoim koncie na Instagramie, a fani nie kryją zachwycenia.
„Wow, te produkty przeniosły mnie do dzieciństwa”
„Nie mogę się doczekać!”
„Takie słodkie”
„Potrzebuję tego”
To tylko kilka z wielu pełnych ekscytacji komentarzy klientów, którzy nie mogą się doczekać, aż kupią kosmetyki online lub stacjonarnie w wybranych lokalizacjach.
Przeczytaj też: Marka premium z metkami H&M pojawiła się w luksusowej lokalizacji
Zdjęcie główne: Instagram @hmbeauty