noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

W I półroczu 2024 roku Grupa Monnari wypracowała 144 mln zł przychodów

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Wstępne szacunki opublikowane przez Grupę Monnari wskazują na spadek jej przychodów w II kwartale o 1 proc. rok do roku. Na przestrzeni I półrocza 2024 roku przychody wzrosły o 3,4 proc.

Przeczytaj również: Mango zwiększa sprzedaż o ponad 6 proc. „Naszym celem jest dalsze inspirowanie świata”

Wyniki finansowe Grupy Monnari. Dane za I półrocze 2024

W pierwszym półroczu 2024 r. grupa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 144 mln zł. Oznacza to ich wzrost o 3,9 proc. rdr. W II kwartale zakończonym 30 czerwca producent odzieży odnotował 1-proc. spadek przychodów rdr do 71,6 mln zł.

Na koniec czerwca 2024 r. grupa kapitałowa posiadała 210 salonów sprzedaży (vs. 225 salony na koniec czerwca 2023 r.) dla obu marek (Monnari 178 salonów własnych, franczyza Monnari 20 salonów, Femestage 12 salonów) wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 46,5 tys. m2 (48,8 tys. m2 na koniec czerwca 2023 r.). Oznacza to spadek rok do roku powierzchni sieci o ok. 4,7 proc. Również ilości salonów o ok. 7,1 proc. – przeczytaliśmy w komunikacie opublikowanym przez Grupę Monnari.

Ubrania wiszące na wieszakach
fot. Unsplash

Reakcja rynku na wyniki finansowe Grupy Monnari

Polska spółka akcyjna z siedzibą w Łodzi opublikowała wyniki finansowe za I półrocze 2024 roku. Wydaje się, że te nie zaskoczyły inwestorów. W środę, po godzinie 13:00, notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie akcje Monnari Trade drożeją o 0,31 proc. do 6,48 zł. Najwyższa wartość walorów omawianego podmiotu w ostatnich 52 tygodniach wynosi 7,16 zł. Najniższa notowana w tym samym okresie 4,67 zł. Na przestrzeni ostatnich pięciu dni kurs Monnari Trade stracił 1,82 proc.

Przeczytaj również: Akcje Hugo Boss znacząco tanieją. Dlaczego?

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES