Coraz więcej polskich marek chętnie poszerza swój kanał dystrybucji o Wielką Brytanię. Już było głośno o LPP i sklepie Reserved przy Oxford Street. Teraz przyszła kolej na Gino Rossi i współpracę z John Lewis.
John Lewis to brytyjska sieć domów towarowych, z którą spółka Gino Rossi rozpoczęła współpracę.
Dystrybucja produktów będzie miała miejsce za pośrednictwem rozbudowanej sieci kupującego – 45 salonów stacjonarnych (prowadzonych na terenie Anglii, Walii i Szkocji) oraz e-sklepu. Strony planują długofalową współpracę, obejmującą minimum 6-8 zamówień w skali roku. Wartość współpracy zarząd spółki szacuje na 3 mln zł rocznie, a jej ostateczna wartość będzie wynikała z wielkości zamówień realizowanych przez emitenta na rzecz kupującego – informują w komunikacie.
>>>Czytaj również: Polacy kochają zakupy. Wittchen, Bytom i Vistula notują istotne przychody
Warto wspomnieć, że zaledwie kilka dni temu Gino Rossi ogłosiło, że ma umowę dystrybucyjną na rynki rosyjski, kazachski i białoruski. Chodzi dokładnie o Presto Limited Liability Company z siedzibą w Rosji i ich współpracę w zakresie dystrybucji produktów na tamtejsze rynki.
Podobnie jak w przypadku John Lewis, tak i w przypadku Presto – warunki oraz wartość inwestycji szacuje się na 3 mln zł. Wygląda na to, że Gino Rossi rozpoczyna ekspansję na wiele istotnych rynków – teraz pozostaje trzymać kciuki za ogromny sukces.