29-30 maja odbędzie się GGC LAB: Retail – hackathon online, podczas którego uczestnicy mierzyć się będą z problemami sprzedaży. Wydarzenie ma na celu wesprzeć zarówno handel – poprzez dostarczenie idei i potencjalnych rozwiązań, jak i jednostki, które na skutek pandemii straciły pracę.
Covid-19 przyśpieszył to co było nieuniknione: transformację cyfrową i technologiczną w sprzedaży. Od sklepów typu “convenience”, restauracje, przez galerie handlowe i butiki, aż do działań sklepów online. Aktualna sytuacja zwróciła uwagę na problemy w obszarach:
- zarządzanie łańcuchem dostaw,
- zrównoważone planowanie sprzedaży.
W efekcie pandemii, wiele firm spowolniło swoje działania, co z kolei skutkuje zwolnieniami kadr, nie tylko w firmach bezpośrednio związanych ze sprzedażą.
GeekGoesChic we współpracy z firmą Microsoft postanowili zmierzyć się z tymi wyzwaniami i zorganizować GGC LAB – hackathon połączony z sesjami mentoringowymi, w czasie którego uczestnicy będą prototypować rozwiązania dla:
- łańcucha dostaw,
- zrównoważonego planowania sprzedaży,
- sklepu przyszłości.
Wydarzenie zacznie się 29 maja o 18:00, przebiegać będzie całkowicie online, zakończy się 30 maja o godzinie 19:00.
Uczestnictwo jest darmowe. Zapisywać się można poprzez formularz w Evenea: https://app.evenea.pl/event/ggclab/
Pula nagród ma wartość 10 000 zł i rośnie. Uczestnicy zachowują prawa do stworzonych podczas wydarzenia projektów. Szczegółowy plan wydarzenia znajdziecie na stronie na portalu Facebook: https://www.facebook.com/events/1614283212044490/?active_tab=about