noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Georgina Rodriguez w rozpuszczonych, ciemnych włosach, ubrana w skórzany, brązowy płaszcz Louis Vuitton z monogramami i czerwoną torebką typu kuferek w ręce.

Georgina Rodriguez, żona Ronaldo, w kampaniach znanych domów mody i na wybiegu

REKLAMA
noSlotData

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych kobiet na świecie, Georgina Rodriguez, zyskuje coraz większą pozycję w świecie mody. Ma w sobie to, czego potrzeba gwiazdom show-biznesu: urodę, charyzmę, naturalną pewność siebie i determinację. Mimo że często jest przedstawiana głównie jako partnerka jednego z największych piłkarzy na świecie, Cristiano Ronaldo, Rodriguez udowadnia, że jest kimś więcej niż „kolejną WAGs”. Jej współprace z luksusowymi markami oraz własne projekty pokazują, że potrafi poprowadzić karierę na własnych zasadach.

Kim jest Georgina Rodriguez? To nie tylko kolejna WAGs

Partnerka Cristiano Ronaldo, Georgina Rodriguez, urodziła się 27 stycznia 1994 roku w hiszpańskim mieście Jara, położonym u podnóża Pirenejów. Dorastała w skromnych warunkach, choć jej mama, gdy tylko dostrzegła talenty artystyczne córki, wysłała ją do szkoły baletowej. Przez kilka lat uczyła się tańca, co pomogło wypracować jej pełne gracji ruchy, ale przede wszystkim zbudować dyscyplinę, która przydała jej się w kolejnych latach. 

Jako nastolatka postanowiła przenieść się do Madrytu i zatrudniła w sklepie Massimo Dutti jako asystentka sprzedaży. Stwierdziła wówczas, że musi koniecznie nauczyć się płynnej mowy języka angielskiego i po tym przeniosła na krótki czas do Londynu, by wśród Brytyjczyków szlifować swoje umiejętności. Po tym powróciła do Madrytu i udało jej się zatrudnić w butiku Gucci. Wtedy też zaczęła interesować się światem mody.

Przeczytaj o ikonie mody, kina i muzyki: Życiorys Jane Birkin  

Jak Georgina Rodriguez poznała Cristiano Ronaldo?

To właśnie w butiku Gucci zaczęła się historia miłości Rodriguez i Ronaldo. Poznali się w 2016 roku podczas jednej z wizyt piłkarza w salonie i od razu zwrócił uwagę na Hiszpankę. Nawiązali niewinną, spontaniczną rozmowę, która ostatecznie rozpoczęła okres ich randkowania. 

Związek z jednym z najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie zmienił życie Rodriguez na zawsze. Jej codzienność przestała być anonimowa. Gdy wyszedł na jaw ich związek, nie mogła opędzić się od paparazzi. Jednak dzięki swojej naturalności i pewności siebie szybko zyskała sympatię fanów Ronaldo i mediów. W 2017 roku Georgina dała Cristiano syna. W 2022 roku spotkała ich tragedia. Z bliźniaczej ciąży, w której na świat przyszedł chłopiec i dziewczynka, chłopiec umarł. Para odcięła się wówczas od mediów. Ostatecznie przeżyli trudne chwile razem.

Sama Georgina, poza macierzyństwem, podjęła kolejnych wyzwań, tym razem zawodowych.

Partnerka Ronaldo twarzą kolekcji marki Guess

Po latach Georgina Rodriguez powróciła do pracy dla luksusowego butiku, ale już w innym charakterze i dla innego brandu. W 2023 roku wystąpiła w jesiennej kampanii Guess promującej nową linię sukienek, garniturów i luksusowych dzianin. Sesję zdjęciową mającą ukazywać Georginę w codziennych sytuacjach na tle pełnym blichtru  i bogactwa uchwyciła znana fotografka Nima Benati.

Kampania przebiegła pomyśle na tyle, że rok później Guess upomniał się o Rodriguez i zaangażował ją w kampanię zegarków z kolekcji wiosna-lato 2024. Nad kampanią pracował jeden ze współzałożycieli marki, Paul Marciano, a zdjęcia wykonała Tatiana Gerusova. Rodriguez wystąpiła w kampanii ubrana w charakterystyczne dla marki ubrania z denimu, mając pod ręką plecione torebki, a przede wszystkim zegarki stylizowane na styl retro.

Rodriguez na wybiegu marki VETEMENTS 

Aktywność Rodriguez nie ogranicza się wyłącznie do jednej marki i sesji zdjęciowych. W 2024 roku miała okazję zadebiutować podczas Paris Fashion Week w pokazie kolekcji marki VETEMENTS na sezon jesień-zima 2024/2025. Miała wówczas na sobie długą, czerwoną suknię stylizowaną na T-shirt piłkarski z charakterystycznymi lamówkami przy rękawach i dekolcie, stylizowaną na trend „blokecore” łączącego modę sportową z elegancją.

Największą uwagę przyciągnął jednak nadruk z napisem „Ronaldo 7″, odręcznymi podpisami piłkarza oraz napisem „For the love of my life. Gio x VETEMENTS”. Georgina zachwyciła publiczność, przechadzając się po wybiegu z wyrazistym spojrzeniem. Olśniewała z włosami zaczesanymi w gładki kok, który podkreślał jej rysy twarzy.

Własne perfumy? Georgina Rodriguez stworzyła zapach z LAVERNE

Poza działalnością jako ambasadorka marki i modelka, Georgina nawiązała współpracę z marką Laverne. Stworzyła z nią swoje pierwsze arabskie perfumy o nazwie „Sense”. Zapach zawiera nuty czarnej porzeczki, mandarynki, jaśminu, irysa i kwiatu pomarańczy. Zamknięto go w różowym, szklanym flakonie z ozdobnym chwostem, a do zestawu dodano minitorebkę w kolorze różowym.

Rodriguez znalazła się również na prestiżowej liście Forbes „30 under 30” wyróżniające osoby poniżej 30 roku życia za ich zasługi w biznesie, kulturze i mediach. 

O działalności Georginy, jej wczesnych latach życia oraz związku z Cristiano Ronaldo można dowiedzieć się więcej z dokumentu „Jestem Georgina” emitowanego na kanale streamingowym Netflix.

Dziś Georgina Rodriguez to doskonale radząca sobie w świecie mody i urody influencerka oraz przedsiębiorczyni, której nazwisko coraz częściej figuruje samodzielnie, nie tylko za sprawą znanego męża. Jest szansa, że będziemy częściej widzieć ją w kolejnych kampaniach i pokazach mody. 

Czytaj także: To pierwsza transpłciowa modelka z prestiżowym tytułem Model of the Year

Zdjęcie główne: Instagram @georginagio

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES