noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

GAP otworzy pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. Poznaliśmy datę i lokalizację

REKLAMA
noSlotData

Polscy fani amerykańskiego przedsiębiorstwa odzieżowego długo czekali na tę informację. GAP zdecydował o uruchomieniu w Polsce pierwszego po latach sklepu stacjonarnego. Poznaliśmy jego dokładną lokalizację oraz oficjalny termin otwarcia.

Marka GAP to przede wszystkim wygodna. Jej produkty są synonimem amerykańskiego stylu casual, a szeroka oferta sprawia, że każdy jest w stanie znaleźć coś dla siebie. Oprócz odzieży GAP proponuje swoim klientom również szeroką gamę akcesoriów. Znaleźć można ją między innymi w liniach GapKids, babyGap, Gap Maternity, GapBody, GapFit, Gap Outlet oraz Gap Factory Stores. Warto podkreślić, że omawiana marka należy do notowanej na nowojorskiej giełdzie spółki GAP.

Przeczytaj również: COS z nową lokalizacją w Warszawie. Gdzie otworzył się nowy sklep dla miłośników skandynawskiego minimalizmu?

GAP sklep stacjonarny – lokalizacja, data otwarcia

Pierwszy w Polsce sklep stacjonarny GAP uruchomi w podwarszawskim Piasecznie. Na lokalizację wybrano Designer Outlet Warszawa mieszczący się przy ul. Puławskiej 42E. Oficjalnie drzwi salonu marki GAP zostaną otwarte dla kupujących 7 września 2024 roku.

GAP sklep stacjonarny
Wnętrze sklepu GAP (mat. prasowy)

Przeczytaj również: Nowe oblicze męskości. Najgorętsze trendy na sezon jesień-zima 2024/2025

Amerykańska marka otwiera salon stacjonarny w Polsce

Ta wiadomość rozpaliła serca fanów amerykańskiego stylu casual. Znana na całym świecie marka GAP uruchamia w Polsce sklep stacjonarny. Co już o nim wiemy? Na jego lokalizację wybrano Designer Outlet Warszawa, a dokładniej znajdujący się w nim lokal o powierzchni 300 metrów kwadratowych. Poinformowano nas również, że zaproponowana w nim oferta obejmuje zarówno kolekcje odzieży, jak i akcesoria.

I choć oficjalne otwarcie zaplanowano na 7 września to wszyscy klienci już teraz mogą uczestniczyć w tzw. pre-openingu, który pozwala na przetestowanie wszystkich procesów operacyjnych sklepu. To doskonała okazja do zapoznania się z asortymentem i skorzystania z pierwszych promocji.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES