Przyszłość dzieje się teraz! Grupa CCC włącza do swojego portfolio kolejną markę. Tym razem chodzi o streetwearowy brand Togoshi. Kolekcja na sezon wiosna-lato 2022 już w sprzedaży.
Oto uniform nowej generacji! Ludzie przyszłości ubierają się w Togoshi. Zafascynowani nowoczesną technologią, koreańską sztuką komiksu oraz zespołami Black Pink i BTS, noszą ciuchy jak globalni Influenserzy.
Choć fasony Togoshi mają swoje źródło w streetwearze, wykraczają poza ramy jednej konwencji. Obszerne bluzy, joggersy i t-shirty wykonane miękkiej dzianiny zadrukowane są motywami z koreańskiej popkultury. Ich przeciwieństwem są super obcisłe sukienki i leggingsy, które z powodzeniem stają się drugą skórą.
>>> Przeczytaj również: Americanos powraca! Grupa CCC reaktywuje kultową markę lat 2000.
Kluczem jest kolor – od żarówiastej żółci, z którą kontrastuje czerń, aż po pastelową lawendę, która otula ciało w legginsach i obcisłych topach. Z motywów charakterystycznych dla looku Y2K, w kolekcji wiosna-lato 2021 pojawiły się super nowoczesne grafiki czerpiące z kultury dalekiego wschodu. Neony ulic Seulu, stylizacje frontmenów koreańskich boysbandów, kultura rave to inspiracje pierwszej kolekcji.
Nie byłoby Togoshi bez sneakersów – aerodynamicznych, masywnych i stabilnych. Linię butów uzupełniają normcore’owe sandały.
W sesji Zuzy Krajewskiej, która przypomina instagramowy feed influencerów najnowszej generacji albo zapis z kamery CCTV, wystąpili Chinka Maggie Yu, znana ze współpracy z Burberry i Japończyk Jumpei Okazaki, który na plan przyleciał prosto z paryskiego tygodnia mody.
>>> Przeczytaj również: Reaktywowana marka Simple startuje z nową kolekcją. Gwiazdą lookbooka została popularna influencerka