Na początku kwietnia Waleria wyjedzie do Hiszpanii do siedziby światowych liderów w produkcji tkanin: Royo w Walencji oraz Sedatex w Barcelonie. Ten wyjazd to nagroda ufundowana przez LINEXIM TKANINOWNIĘ. Dzięki udziałowi w konkursie i Fashion Week Poland Waleria Tokarzewska-Karaszewicz otrzymała także propozycję współpracy z jednym z największych polskich domów mody.
13. wiosenną edycję wydarzenia odwiedziło kilkanaście tysięcy gości, wśród nich byli przedstawiciele polskich i zagranicznych mediów, projektanci, przedstawicieli biznesu, celebryci oraz pasjonaci mody. Ubiegły rok był rekordowy pod względem ilości publikacji w polskich i zagranicznych mediach. W Polsce ukazało się ponad 16 000 publikacji i kilka tysięcy w mediach zagranicznych. Do najważniejszych należą m.in. artykuły w Not Just A Label i Sportswear International. FashionPhilosophy Fashion Week Poland przedstawiony został jako jeden z flagowych polskich brandów w programie CNN International pt. „Made in Poland”. Pokazuje to międzynarodową rangę łódzkiego wydarzenia, którego partnerem strategicznym jest Miasto Łódź, czynnie angażujące się w organizację tego przedsięwzięcia.
Nasz portal po raz trzeci został patronem medialnym sceny OFF Out of Schedule.
Zapraszamy do Łodzi!