Czy jedynie wysokobudżetowa, profesjonalna kampania ma szansę dobrze zareklamować markę? Farfetch udowadnia, że nie. Z okazji powrotu do szkoły platforma postawiła na uroczą reklamę mody dziecięcej. Nagrano ją telefonem.
Okres powrotu do szkoły to niewątpliwie czas zakupów. Wiele marek przygotowuje z tej okazji specjalne kampanie mające na celu rodziców na zakup nowych rzeczy dla swoich pociech. Z taką inicjatywą wyszedł również Farfetch.
Platforma e-commerce z modą luksusową opublikowała na Instagramie uroczy filmik zatytułowany What the Kids Are Wearing (z ang. Co noszą dzieci). Mali fashioniści wypowiadają się na temat tego, jak będzie wyglądał ich powrót do szkoły. Reklama została nagrana telefonem, bez użycia odpowiedniego oświetlenia i sprzętu audio. Dzięki temu przekaz jest autentyczny i przypomina relację Insta Story.
Uwagę przykuwają stylizacje dzieciaków. Można z nich bez problemu wyróżnić takie marki jak Burberry, czy Fendi. Nic dziwnego: gwiazdami reklamy są pociechy znanych fashionistów i modowych influencerów. To właśnie oni nagrali dla Farfetch wypowiedzi swoich dzieci.
Podobny kierunek komunikacji obserwujemy ostatnio na polskim “Vogue”. Część materiałów z analogicznych sesji jest wykorzystywana do reklamy w digitalu. Ilość “lajków” mówi sama za siebie.