Essilor Luxotica, producent akcesoriów marki Ray-Ban, poinformował o wynikach wypracowanych w pierwszym kwartale bieżącego roku. Względem zeszłorocznych danych przychody spółki wzrosły o 5 proc.
Przeczytaj również: Najpopularniejsi dostawcy usług płatniczych w ecommerce w Polsce 2024
Producent okularów Ray-Ban: I kwartał 2024
W okresie od początku stycznia do końca marca spółka zajmująca się produkcją akcesoriów marki Ray-Ban wygenerowała przychody w wysokości 6,34 mld euro. Jest to wynik wyższy od zeszłorocznego o 5 proc. – Dzięki tej pozytywnej dynamice wchodzimy w pierwszą połowę roku z optymizmem. Pozostajemy pewni naszej strategicznej wizji. Jestem przekonany o naszej zdolności do realizacji długoterminowych prognoz – powiedział Francesco Milleri, prezes i dyrektor generalny Essilor Luxottica.
Szacunki podane przez spółkę zakładają w latach 2022-2026 jej średnio jednocyfrowy roczny wzrost przychodów. W tym samym okresie przewidują marżę zysku operacyjnego na poziomie 19-20 proc.
Sprzedaż producenta okularów Ray-Ban na konkretnych rynkach
Według informacji opublikowanych przez spółkę Essilor Luxottica, jej sprzedaż w Europie „osiągnęła solidny poziom”, który napędzał globalne wyniki. Producent akcesoriów marki Ray-Ban gorzej radził sobie w Ameryce Północnej, gdzie wypracowany wzrost obliczany przy kursach stałych zatrzymał się na niskim poziomie 1,7 proc.
Więcej o trendach okularowych znajdziesz na lamode.info
Zdjęcie główne: