Lato trwa w najlepsze, a wraz z nim ciągle pojawia się niedosyt długich podróży i wypoczynku pod palącym słońcem. Druga odsłona BIZUU MER to ukłon w stronę sielskich wakacji, ciepłych wieczorów oraz kolorów i zapachów lata. Kolekcja, podobnie jak jej pierwsza część, została utrzymana w rozmarzonym i zmysłowym, letnim klimacie. Pojawiają się w niej nowe wariacje na temat wzorów i zwiewnych sukienek, a dopełnieniem wakacyjnych stylizacji są bluzy. Druga odsłona BIZUU MER od 21 lipca (godz. 19.00) będzie dostępna na stronie www.bizuu.com oraz od 22 lipca w butikach stacjonarnych. Pierwsze dwa modele, w dwóch wariantach kolorystycznych, pojawiły się w sprzedaży 15 lipca.
Piąta edycja letniej kolekcji polskiej marki w tym roku wyjątkowo pojawiła się w dwóch odsłonach. Pierwsza część kolekcji nawiązywała do południowego słońca Hiszpanii, Grecji i Włoch. Charakterystycznym motywem drugiego wariantu BIZUU MER są roślinne printy, odkryte ramiona oraz trio kolorystyczne: klasyczna biel, głęboka czerń oraz ognista czerwień – któremu towarzyszy niezawodny róż. W MER nie brakuje detali dodających eterycznego klimatu letnim fasonom. Pojawiają się botaniczne wzory, które niczym ukwiecone łąki zagościły nie tylko na sukienkach, ale również na bluzie i kimonie, bufiaste rękawy oraz falbany zalotnie zdobiące sukienki. W drugiej odsłonie kolekcji królują zmysłowo odkryte plecy, asymetria oraz wiązania w pasie. Niezwykle kobiece modele zostały wykonane z bawełny, wiskozy oraz żorżety.
Tegoroczne wakacje w wydaniu BIZUU należeć będą również do lampasów z logiem marki oraz złotych haftów, które zadomowiły się na modelach w sportowym wydaniu. Bluzy z kapturem z powodzeniem połączą się w pary z czarnymi kolarkami, które powinny znaleźć się w wakacyjnej walizce dziewczyn ceniących sobie wygodę i aktywny wypoczynek. Lato w wydaniu polskiego duetu projektantek, Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak, to również odważna czerń, która zagościła na maxi sukienkach, pudrowe róże oraz kaskadowe falbany zdobiące spódnicę z logiem BIZUU. Projektantki nie zapomniały o fankach minimalizmu, dodając do kolekcji bestsellerowe, białe body, które stanowi doskonałą bazę wakacyjnych stylizacji.
Paleta barw, autorskie wzory, zwiewne fasony, lekkie i swobodnie układające się w ruchu sukienki – to już od kilku sezonów znak rozpoznawczy marki. Tłem drugiej odsłony kolekcji jest sielski krajobraz, w który z powodzeniem wkradają się zarówno gorące rytmy flamenco i nadmorski klimat. Marka stawiając na nowe tkaniny i fasony, stworzyła niezwykle spontaniczną, a zarazem zmysłową odsłonę MER.
Zdjęcia do kampanii zostały wykonane przez Dominikę Jarczyńską, a przed jej obiektywem stanęła Myriam Kijowski-Tran. Fotografie przywodzą na myśl rajskie wakacje z dala od zgiełku wielkich miast. Ta niezwykła pocztówka to modowy hołd w stronę gorącego lata, nie tylko na plażach skąpanych w upalnym, południowym słońcu, ale również w rodzimych zakątkach na łonie natury.
Mat. prasowe