“1 października br. niemiecka spółka H&M Hennes & Mauritz Online Shop A.B. & Co. KG otrzymała karę 35 mln euro. Głównym powodem jej nałożenia była zbyt duża ingerencja H&M jako pracodawcy w dane pracowników.
– Praktyki stosowane przez ukarany zakład H&M są szokujące. Trudno wyobrazić sobie tak daleko idącą, zorganizowaną inwigilację pracowników i całkowitą ignorancję przez spółkę obowiązujących przepisów. Kara, z uwagi na rażące naruszenia prawna w sposób umyślny i zorganizowany, musiała być wysoka – komentuje Monika Niedźwiecka, radca prawny, Senior Associate, Compliance Officer w JP Weber” – dlahandlu.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.dlahandlu.pl/nonfood/ekspert-niemiecki-oddzial-h-m-stracil-nie-tylko-35-mln-euro-ale-takze-reputacje,91653.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]