noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

“Ekspert: Niemiecki oddział H&M stracił nie tylko 35 mln euro, ale także reputację”

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

“1 października br. niemiecka spółka H&M Hennes & Mauritz Online Shop A.B. & Co. KG otrzymała karę 35 mln euro. Głównym powodem jej nałożenia była zbyt duża ingerencja H&M jako pracodawcy w dane pracowników.

Praktyki stosowane przez ukarany zakład H&M są szokujące. Trudno wyobrazić sobie tak daleko idącą, zorganizowaną inwigilację pracowników i całkowitą ignorancję przez spółkę obowiązujących przepisów. Kara, z uwagi na rażące naruszenia prawna w sposób umyślny i zorganizowany, musiała być wysoka – komentuje Monika Niedźwiecka, radca prawny, Senior Associate, Compliance Officer w JP Weber” – dlahandlu.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.dlahandlu.pl/nonfood/ekspert-niemiecki-oddzial-h-m-stracil-nie-tylko-35-mln-euro-ale-takze-reputacje,91653.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
Tagi

H&M

(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES