W celu nadążania za coraz bardziej konkurencyjną dziedziną handlu elektronicznego, platforma aukcji internetowych eBay uruchomiła inicjatywę dopasowującą ceny. Firma opublikowała komunikat prasowy, wyjaśniający szczegóły i postanowienia.
Gwarancja dopasowania stawek może obejmować ponad 50 000 transakcji w Stanach Zjednoczonych, ale muszą one pochodzić od bezpośrednich konkurentów, takich jak: Amazon, BestBuy, HomeDepot, Sears, Target i Walmart. Klienci, którzy zidentyfikują, że jedna z wyżej wymienionych firm sprzedaje ten sam produkt za mniej, po weryfikacji otrzymają kupon za różnicę w cenie, którą można wykorzystać na zakup przedmiotu.
>>>Czytaj również: Aranżacja sklepu wpływa na odbiór produktu. Liczy się pierwsze wrażenie i wzbudzenie pozytywnych emocji
Zdecydowana większość naszych ofert już jest niższa lub równa konkurencji, ale jeśli klient znajdzie daną rzecz za mniej, chętnie dopasujemy cenę do naszej konkurencji – powiedział Hal Lawton, starszy wiceprezes ds. Ameryki Północnej w serwisie eBay.
eBay, Amazon czy Walmart to olbrzymia konkurencja dla siebie nawzajem, dlatego każda decyzja prokonsumencka jest na wagę złota. Usługa proponowana przez eBay ma być dostępna od jesieni – istnieją spore szanse, że od razu zyska wielu chętnych.
Autor: Kaśka Michalak